W PGK „Saniko” Sp. z o.o. prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:
Rejestr kontroli przeprowadzanych w Spółce,
Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
Rejestr pracowników,
Rejestr kart urlopowych i kartotek urlopowych,
Rejestr wypadków przy pracy,
Rejestr badań lekarskich,
Rejestr szkoleń podstawowych i okresowych bhp i p.poż.,
Rejestr uprawnień specjalistycznych,
Rejestr pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia na stanowiskach pracy,
Ewidencja – rejestr środków czystości,
Ewidencja – rejestr szafek ubraniowych,
Ewidencja – rejestr szczepień ochronnych,
Ewidencja – rejestr odzieży i obuwia roboczego,
Ewidencja – rejestr materiałów biurowych,
Rejestr druków ścisłego zarachowania,
Rejestr – ewidencja zakupów VAT,
Rejestr – ewidencja sprzedaży VAT,
Rejestr zakupów materiałów,
Rejestr zakupów usług,
Rejestr obrotów pieniężnych (bankowy i kasowy)
Rejestr obrotów i sald kont syntetycznych i analitycznych,
Rejestr środków trwałych,
Rejestr kosztów,
Ewidencja wpływów i wydatków ZFŚS,
Rejestr – ewidencja zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
Rejestr klientów,
Rejestr zawieranych umów,
Rejestr wystawianych faktur,
Rejestr posiadanego sprzętu,
Rejestr raportów bilansowych pojazdów,
Rejestr prowadzonych postępowań przetargowych,
Rejestr ofert składanych w ramach prowadzonych postępowań,
Rejestr specyfikacji wychodzących w ramach prowadzonych postępowań przetargowych,
Rejestr kart informacyjnych w zakresie osiąganych parametrów oraz wydajności urządzeń w RZUOK w Machnaczu,
Rejestr zestawień ilości odpadów umieszczanych na kwaterze składowiska w Machnaczu,
Rejestr ilości odpadów przyjmowanych do RZUOK w Machnaczu,
Rejestr raportów bilansowych asortymentów RZUOK w Machnaczu,
Rejestr kart przekazania odpadów,
Rejestr kart awarii.
Informacje zawierające dane osobowe znajdujące się w ww. rejestrach udostępniane są na wniosek:
osoby, której dotyczą,
organu/instytucji upoważnionej do posiadania stosownych informacji na podstawie odrębnych przepisów,
przełożonych pracowników w granicach umożliwiających prowadzenie właściwej polityki personalnej (np. znajomość kwalifikacji i uprawnień podległych pracowników)
Pozostałe informacje udzielane są na wniosek:
zainteresowanej osoby/strony,
organu/instytucji upoważnionej do posiadania stosownych informacji na podstawie odrębnych przepisów,