Dziennik Zmian

Deklaracja dost臋pno艣ci
image_pdfimage_print

Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. zobowi膮zuje si臋 zapewni膰 dost臋pno艣膰 swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dost臋pno艣ci cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiot贸w publicznych.

Deklaracja dost臋pno艣ci dotyczy strony internetowej saniko.com.pl

Data publikacji strony internetowej: 2004.07.20.

Data ostatniej du偶ej aktualizacji:聽 2018.05.15.

Stan dost臋pno艣ci cyfrowej

Strona internetowa jest cz臋艣ciowo zgodna z ustaw膮 z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dost臋pno艣ci cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiot贸w publicznych z powodu niezgodno艣ci lub wy艂膮cze艅 wymienionych poni偶ej.

Niedost臋pne elementy i tre艣ci

W filmach nie ma napis贸w dla os贸b nies艂ysz膮cych i g艂uchych. Planujemy doda膰 napisy do ko艅ca 2022 r.
Linki w serwisie otwieraj膮 si臋 w tym samym oknie, jednak z uwagi na pewne ograniczenia systemowe mog膮 si臋 zdarzy膰 sytuacje, w kt贸rych b臋d膮 si臋 one otwiera艂y w nowym oknie nie informuj膮c o tym u偶ytkownika.
Cz臋艣膰 plik贸w nie jest dost臋pnych cyfrowo.
Brak informacji umieszczonych w tek艣cie 艂atwym do czytania (standard ETR).
Brak tre艣ci nagranych w polskim j臋zyku migowym.

Przygotowanie deklaracji dost臋pno艣ci

Data sporz膮dzenia deklaracji: 2021.03.30.

Deklaracj臋 sporz膮dzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przegl膮du deklaracji: 2021.05.10.

Na tej stronie internetowej mo偶na korzysta膰 ze standardowych skr贸t贸w klawiaturowych.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Na tej stronie internetowej s膮 problemy, kt贸re wynikaj膮 z niespe艂nienia wymog贸w dost臋pno艣ci cyfrowej? Zg艂o艣 to mailowo – saniko@saniko.com.pl lub telefonicznie – 544121800.

W zg艂oszeniu podaj:

  • swoje imi臋 i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dok艂adny adres strony internetowej, na kt贸rej jest niedost臋pny element lub tre艣膰,
  • opis na czym polega problem i jaki spos贸b jego rozwi膮zanie by艂oby dla Ciebie najwygodniejsze.

Obs艂uga wniosk贸w i skarg zwi膮zanych z dost臋pno艣ci膮

Na Twoje zg艂oszenie odpowiemy najszybciej jak to mo偶liwe, nie p贸藕niej ni偶 w ci膮gu 7 dni od jego otrzymania.

Je偶eli ten termin b臋dzie dla nas zbyt kr贸tki poinformujemy Ci臋 o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do kt贸rego poprawimy zg艂oszone przez Ciebie b艂臋dy lub przygotujemy informacje w alternatywny spos贸b. Ten nowy termin nie b臋dzie d艂u偶szy ni偶 2 miesi膮ce.

Je偶eli nie b臋dziemy w stanie zapewni膰 dost臋pno艣ci cyfrowej strony internetowej lub tre艣ci, z Twojego zg艂oszenia, zaproponujemy Ci dost臋p do nich w alternatywny spos贸b.

Je偶eli nadal b臋dziesz mie膰 uwagi do naszych dzia艂a艅 zwi膮zane z dost臋pno艣ci膮 cyfrow膮 mo偶esz zg艂osi膰 je do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dost臋pno艣膰 architektoniczna

Siedziba, ul. Komunalna 4, 87-800 W艂oc艂awek

  1. Do budynku prowadz膮 2 wej艣cia od ulicy Komunalnej. Do g艂贸wnego wej艣cia prowadz膮 schody. Drugie wej艣cie przystosowane jest dla os贸b z niepe艂nosprawno艣ci膮 poruszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich lub innych urz膮dzeniach u艂atwiaj膮cych przemieszczanie – nie ma progu, a drzwi otwieraj膮 si臋 automatycznie.
  2. Biuro Obs艂ugi Klienta znajduje si臋 po lewej stronie od wej艣cia g艂贸wnego. Dalsze przej艣cie zabezpieczone jest bramkami, przez kt贸re mo偶e przejecha膰 osoba na w贸zku.
  3. Dla os贸b na w贸zkach dost臋pny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. Istnieje mo偶liwo艣膰 um贸wienia spotkania z klientem na parterze.
    Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla os贸b z niepe艂nosprawno艣ciami.
    Toalety znajduj膮 si臋 na ka偶dej kondygnacji (nie s膮 dostosowane dla os贸b niepe艂nosprawnych).
    Do budynku i BIURA Obs艂ugi Klienta mo偶na wej艣膰 z psem asystuj膮cym i psem przewodnikiem.
    W budynku nie ma p臋tli indukcyjnych.
    W budynku nie ma platformy przyschodowej.
    W budynku nie ma oznacze艅 w alfabecie brajla ani oznacze艅 kontrastowych lub w druku powi臋kszonym dla os贸b niewidomych i s艂abowidz膮cych.
    U艂atwienia

Informacja o dost臋pno艣ci t艂umacza j臋zyka migowego:

Osoby chc膮ce skorzysta膰 z pomocy t艂umacza j臋zyka migowego mog膮 zg艂osi膰 tak膮 potrzeb臋 za po艣rednictwem osoby przybranej listownie (co najmniej 3 dni przed) na adres PGK „Saniko” Sp. z o.o. ul. Komunalan 4, 87-800 W艂oc艂awek, ustnie w Biurze Obs艂ugi Klienta, telefonicznie pod nr tel. 54 4123861, lub elektronicznie na adres: saniko@saniko.com.pl

Raport o stanie zapewnienia dost臋pno艣ci podmiotu publicznego

image_pdfimage_print