Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie podstawowym Nr BZ.ZP.07/21/03/22 na: "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Lubraniec"
UWAGA: zmiana terminu składania i otwarcia ofert!!!
Termin składania ofert: 08.04.2022 r.do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 08.04.2022 r. godz. 11:00
Link do miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0f6e3662-dfdb-4a90-89ff-1cacee51ffa3
ID postępowania: 0f6e3662-dfdb-4a90-89ff-1cacee51ffa3
3. Załącznik Nr 1 do SWZ – OPZ
4. Załącznik Nr 2 do SWZ – harmonogram odbiór odpadów
5. Załącznik Nr 3 do SWZ Formularz Ofertowy
9. Załącznik Nr 6 do SWZ – Wykaz wykonanych usług – zmiana formularza
12. Załącznik Nr 9 – Projektowane postanowienia Umowy
13. Załącznik Nr 1 do PPU – OPZ
14. Załącznik Nr 2 do PPU – Harmonogramy odbioru odpadów
15. Załącznik Nr 4 do PPU – Oświadczenie Wykonawcy
16. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 05.04.2022 r.
17. Zmiana treści SWZ z dnia 05.04.2022 r.
18. Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz usług – po zmianie z dnia 05.04.2022 r.
19. Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia