naprawa, kontrola oraz konserwacja i usuwanie usterek w instalacji elektrycznej oraz urządzeniach w ramach posiadanych uprawnień energetycznych,
obsługa, regulacja i konserwacja elementów instalacji i urządzeń elektrycznych wchodzących w skład linii sortowniczej,
obsługa, kontrola pracy (uruchamianie) jednostek kogeneracyjnych,
wymiana źródeł światła oraz wymiana i uzupełnianie osprzętu elektrycznego,
wymiana i uzupełnianie instalacji elektrycznej,
wykonywanie drobnych napraw urządzeń oraz elektronarzędzi,
wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznej,
wykonywanie drobnych prac ślusarskich małych podzespołów lub urządzeń (okresowo),
praca ręcznymi narzędziami ślusarskimi,
współudział w prowadzonych pracach konserwacyjno – naprawczych linii sortowniczej, maszyn i urządzeń.
Oferty winny zawierać:
list motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej,
dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i kwalifikacyjne kandydata,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.
Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko Elektryka należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku lub przy pomocy poczty elektronicznej na adres saniko@saniko.com.pl Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osoby i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.
GŁÓWNA KSIĘGOWA
Wymagania:
wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym o specjalności finanse i rachunkowość + 6 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
Zakres obowiązków:
Realizacja ogólnej polityki ekonomicznej a w szczególności:
koordynowanie całością spraw związanych z opracowywaniem prognoz rocznych, operatywnych planów rzeczowo-finansowych opracowywanych przez poszczególne komórki organizacyjne i dokonywanie ostatecznych korekt planów,
nadzorowanie nad całością planów w zakresie zagadnień ekonomicznych, finansowych oraz analiz ekonomicznych,
koordynowanie całością zagadnień związanych ze zbieraniem, przetwarzaniem danych wyjściowych do sprawozdań z zakresu całokształtu przedsiębiorstwa wg wytycznych GUS, Urzędu Skarbowego, Banków finansujących, ZUS,
organizowanie i doskonalenie sytemu wewnętrznej informacji ekonomicznej Przedsiębiorstwa dostarczającego danych niezbędnych do planowania działalności oraz podejmowanie prawidłowych decyzji gospodarczych jak również do należytej kontroli i oceny wykonywania zadań Przedsiębiorstwa.
kierowanie rachunkowością Przedsiębiorstwa w zakresie: – zorganizowania, sporządzania, przyjmowania i kontroli dokumentów, – organizowania i doskonalenia księgowości, kalkulacji wynikowej, sprawozdawczości finansowej Przedsiębiorstwa, – bieżącego i prawidłowego księgowania oraz sporządzania kalkulacji wynikowych i sprawozdawczości finansowej, – należytego przechowywania i zabezpieczenia dokumentów księgowych , ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych, – nadzorowanie całokształtu z zakresu rachunkowości wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne
opracowywanie analiz gospodarki finansowej oraz przedstawianie zarządowi spółki wniosków wynikających z analiz.
dokonywanie kontroli finansowej i gospodarczej komórek przedsiębiorstwa we współpracy z biegłym rewidentem.
monitorowanie i diagnozowanie sytuacji finansowo ekonomicznej oraz informowanie Zarządu o nieprawidłowościach i zagrożeniach.
Oferty winny zawierać:
list motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej,
dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i kwalifikacje kandydata,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.
Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko GŁÓWNA KSIĘGOWA, należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku lub na adres saniko@saniko.com.pl
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osoby i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.
Operator sprzętu
Praca w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu
Kandydaci winni spełniać następujące kryteria:
Wykształcenie minimum zawodowe
Uprawnienia do obsługi ładowarek jednonaczyniowych o masie całkowitej do 20 t. – klasa III
Zakres obowiązków:
Praca ładowarką kołową, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami, instrukcją użytkowania,
Załadunek odpadów komunalnych ładowarką kołową na linie sortowniczą,
Przemieszczanie, podgarnianie odpadów w hali sortowni,
Usypywanie pryzm, przeładunek, rozdrabnianie, podgarnianie frakcji podsitowej oraz bioodpadów na instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów.
Załadunek wyselekcjonowanych zmagazynowanych surowców wtórnych dla firm recyklingowych na samochody odbiorców.
Usypywanie pryzm z surowców wtórnych w poszczególnych boksach tymczasowego magazynowania.
Wykonywanie prac o charakterze porządkowym, sprzątanie na stanowisku pracy oraz w wewnątrz maszyny po wykonanych pracach,
Wykonywanie innych prac załadowczych, zgodnie z poleceniem przełożonego i posiadanymi uprawnieniami.
Oferty winny zawierać:
List motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.
Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko Operator sprzętu, należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku
lub na adres saniko@saniko.com.pl
Termin składania zgłoszeń do 16.02.2024r. Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą
się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osobyi jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.
MŁODSZY SORTOWACZ
Praca w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu.
Kandydaci winni spełniać następujące kryteria:
Wykształcenia min. podstawowe
Umiejętność pracy w zespole
Zadania pracownika na stanowisku MŁODSZY SORTOWACZ:
Ręczna segregacja zmieszanych odpadów z taśm sortowniczych i linii mobilnej.
Segregacja szkła oraz makulatury w wiacie tymczasowego magazynowania.
Segregacja złomu stalowego i metali kolorowych.
Sprzątanie pomieszczeń hali, wiaty magazynowej, kabin sortowniczych oraz pozostałej części zakładu.
Oferty winny zawierać:
List motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.
Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko MŁODSZY SORTOWACZ , należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku lub na adres saniko@saniko.com.pl
Termin składania zgłoszeń do 16.02.2024r. Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osobyi jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.