1

Remont istniejącego zbiornika wód odciekowych ze składowiska odpadów komunalnych w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski

Termin składania ofert: 19.09.2024 r., godz. 09:00

Termin otwarcia ofert: 19.09.2024 r., godz. 10:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-09282b02-29bc-48c1-9e13-f1933031761a

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09282b02-29bc-48c1-9e13-f1933031761a

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 – dokumentacja projektowa-7z
  4. Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
  5. Załącznik nr 3 – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
  6. Załącznik nr 3a – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
  7. Załącznik nr 4 – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
  8. Załącznik nr 5 – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  9. Załącznik nr 6 – wykaz wykonanych robót
  10. Załącznik nr 7 – wykaz osób
  11. Załącznik nr 8 – istotne postanowienia umowne
  12. Załącznik nr 9 – oświadczenie o aktualności informacji



Dostawa energii elektrycznej do obiektów PGK „Saniko” Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.

Termin składania ofert: 17.09.2024 r., godz. 09:00

Termin otwarcia ofert: 17.09.2024 r., godz. 10:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-199d536c-9c69-479d-914c-85a40993f5a4

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-199d536c-9c69-479d-914c-85a40993f5a4

  1. Ogłoszenie o zamówieniu 2024-ojs159-00494003-pl-ts-pdf
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 – wykaz punktów poboru energii
  4. Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
  5. Załącznik nr 3 – formularz cenowy
  6. Załącznik nr 4 – pełnomocnictwo
  7. Załącznik nr 5 – edytowalna wersja formularza JEDZ
  8. Załącznik nr 6 – oświadczenia wykonawcy z art. 7 ust. 1 i art. 5 k (dot. agresji na Ukrainę)
  9. Załącznik nr 7 – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
  10. Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji
  11. Załącznik nr 9 – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
  12. Załącznik nr 10 – istotne postanowienia umowne
  13. Załącznik nr 11 – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  14. Załącznik nr 12 – oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby z art. 7 ust. 1 i art. 5 k (dot. agresji na Ukrainę)
  15. Załącznik nr 13 – wykaz dostaw
  16. Odpowiedz na pytania dotyczące treści SWZ z dnia 03.09.2024r.
  17. SWZ – aktualizacja z dnia 03.09.2024r.
  18. Załącznik nr 10 – Istotne postanowienia umowne (aktualizacja z dnia 03.09.2024r.)



Postępowanie w trybie podstawowym Nr BZ.ZP.15/23/07/24 pn.: „Dostawa i montaż fabrycznie nowego podnośnika czterokolumnowego dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku”

Termin składania ofert: 31.07.2024 r. do godz. 09:00

Termin otwarcia ofert: 31.07.2024 r. godz. 09:30

Identyfikator prowadzonego postępowania: ocds-148610-364b2c22-f161-46d2-b74f-e46ab5345176

Link do strony prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-364b2c22-f161-46d2-b74f-e46ab5345176

 

Dokumentacja postępowania:

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. Specyfikacja Warunków Zamówienia

3. Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty

4. Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy

5. Załącznik nr 2a do SWZ – Oświadczenie innego podmiotu udostępniającego zasoby

6. Załącznik nr 3 do SWZ – Wykaz parametrów technicznych

7. Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie grupa kapitałowa

8. Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie o aktualności informacji

9. Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz wykonanych dostaw

10. Załącznik nr 7 do SWZ – Zobowiązanie podmiotu trzeciego

11. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

12. Informacja z otwarcia ofert

 




Postępowanie w trybie podstawowym Nr BZ.ZP.14/19/07/24 pn.: „Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego dla RZUOK w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski”

UWAGA, ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT!!!

Termin składania ofert: 01.08.2024 r. do godz. 09:00

Termin otwarcia ofert: 01.08.2024 r. godz. 09:30

 

Termin składania ofert: 29.07.2024 r. do godz. 09:00 – termin nieaktualny

Termin otwarcia ofert: 29.07.2024 r. godz. 09:30 – termin nieaktualny

Identyfikator prowadzonego postępowania: ocds-148610-365f9891-6630-48da-b2b9-193260697722

Link do strony prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-365f9891-6630-48da-b2b9-193260697722

 

Dokumentacja postępowania:

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. Specyfikacja Warunków Zamówienia – dokument nieaktualny

3. Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy

4. Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy

5. Załącznik nr 2a do SWZ – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby

6. Załącznik nr 3 do SWZ – Wykaz parametrów technicznych – dokument nieaktualny

7. Załącznik nr 4 do SWZ – Wykaz wykonanych dostaw

8. Załącznik nr 5 do SWZ – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

9. Załącznik nr 6 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy

10. Wyjaśnienie treści SWZ z dnia 26.07.2024 r.

11. SWZ – zaktualizowana na dzień 26.07.2024 r.

12. Załącznik nr 3 do SWZ – Wykaz parametrów technicznych – zaktualizowany na dzień 26.07.202 4 r.

13. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 26.07.2024 r.

14. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

15. Informacja z otwarcia ofert

16. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

17. Ogłoszenie o wyniku postępowania




Dostawa fabrycznie nowego pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 4,5 tony, o napędzie elektrycznym ze skrzynią samowyładowczą na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku

Termin składania ofert: 28.08.2024 r., godz. 08:00

Termin otwarcia ofert: 28.08.2024 r., godz. 09:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-432e590d-7ecb-463d-9f72-503cc6805954

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-432e590d-7ecb-463d-9f72-503cc6805954

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf,
  2. specyfikacja-warunkow-zamowienia-pdf,
  3. zalacznik-nr-1-formularz-ofertowy-docx,
  4. zalacznik-nr-2-projektowane-postanowienia-umowy-pdf,
  5. zalacznik-nr-3a-formularz-jedz-w-wersji-pdf-pdf,
  6. zalacznik-nr-4-oswiadczenie-dotyczace-grupy-kapitalowej-doc,
  7. zalacznik-nr-5-oswiadczenie-dot-art-5k-i-art-7-ust-1-ukraina-docx,
  8. zalacznik-nr-6-wykaz-wykonanych-dostaw-docx,
  9. zalacznik-nr-7-wykaz-parametrow-technicznych-docx,
  10. zalacznik-nr-8-zobowiazanie-podmiotu-udostepniajacego-zasoby-doc,
  11. zalacznik-nr-9-oswiadczenie-o-aktualnosci-informacji-docx,
  12. zalacznik-nr-10-identyfikator-oraz-link-postepowania-pdf

* załącznik nr 3 do SWZ – formularz JEDZ w formacie .xml dostępny jest na stronie prowadzonego postępowania pod adresem strony internetowej wskazanej powyżej

28.08.2024 r. 

informacja-o-kwocie-jaka-zamawiajacy-zamierza-przeznaczyc-na-sfinansowanie-zamowienia-pdf

informacja-z-otwarcia-ofert-pdf




Przetarg nieograniczony Nr BZ.ZP.12/26/06/24 pn.: „Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej, czołowo – przegubowej dla Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gmina Brześć Kujawski”

Termin składania ofert: 02.08.2024 r. do godz. 09:00

Termin otwarcia ofert: 02.08.2024 r. godz. 09:30

Identyfikator prowadzonego postępowania: ocds-148610-03417f60-33a1-11ef-acf6-4e696a6d8c25

Link do strony prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03417f60-33a1-11ef-acf6-4e696a6d8c25

 

Dokumentacja postępowania:

1 Ogłoszenie o zamówieniu

2 Specyfikacja Warunków Zamówienia

3 Załącznik nr 1 Formularz ofertowy

4 Załącznik nr 2 Projektowane Postanowienia Umowy

5 Załącznik nr 3 Oświadczenie JEDZ w formacie pdf

6 Załącznik nr 3 Oświadczenie JEDZ w formacie xml – dokument dostępny na stronie prowadzonego postępowania

7 Załącznik nr 4 Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

8 Załącznik nr 5 Oświadczenie dot art 5k i art 7 ust.1 – Ukraina

9 Załącznik nr 6 Wykaz wykonanych dostaw

10 Załącznik nr 7 Wykaz parametrów technicznych – formularz nieaktualny

11 Załącznik nr 8 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

12 Załącznik nr 9 Oświadczenie o aktualności informacji

13 Załącznik nr 10 Oświadczenie dot minimalnych przychodów

14 Załącznik nr 11 Identyfikator oraz link postępowania

15 Wyjaśnienie treści SWZ z dnia 12.07.2024 r.

16 SWZ – zaktualizowana w dniu 12.07.2024 r.

17 Załącznik nr 2 Projektowane Postanowienia Umowy – zaktualizowane w dniu 12.07.2024 r.

18 Załącznik nr 7 Wykaz parametrów technicznych – zaktualizowany w dniu 12.07.2024 r.

19 Zmiana treści SWZ z dnia 19.07.2024 r.

20 Specyfikacja Warunków Zamówienia z dnia 19.07.2024 r.

21 Załącznik nr 2 Projektowane Postanowienia Umowy z dnia 19.07.2024 r.

22. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

23. Informacja z otwarcia ofert




Remont kapitalny silnika gazowego MAN model E 2876 LE302, zasilanego biogazem

Termin składania ofert: 03.07.2024 r., godz. 08:00

Termin otwarcia ofert: 03.07.2024 r., godz. 09:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf14f33c-2ec9-11ef-b373-0e435a8a43bc

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bf14f33c-2ec9-11ef-b373-0e435a8a43bc

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf,
  2. specyfikacja-warunkow-zamowienia-pdf,
  3. zalacznik-nr-1-parametry-techniczne-silnika-pdf,
  4. zalacznik-nr-2-formularz-ofertowy-docx,
  5. zalacznik-nr-3-oswiadczenie-o-niepodleganiu-wykluczeniu-oraz-spelnianiu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-docx,
  6. zalacznik-nr-3a-oswiadczenie-podmiotu-udostepniajacego-zasoby-o-niepodleganiu-wykluczeniu-oraz-spelnianiu-warunkow-udzialu-rtf,
  7. zalacznik-nr-4-oswiadczenie-dotyczace-przynaleznosci-lub-braku-przynaleznosci-do-grupy-kapitalowej-doc,
  8. zalacznik-nr-5-oswiadczenie-wykonawcy-o-aktualnosci-informacji-zawartych-w-oswiadczeniu-o-ktorym-mowa-w-art-125-ust-1-docx,
  9. zalacznik-nr-6-wykaz-wykonanych-uslug-docx,
  10. zalacznik-nr-7-zobowiazanie-podmiotu-do-udostepnienia-niezbednych-zasobow-wykonawcy-doc,
  11. zalacznik-nr-8-projektowane-postanowienia-umowy-pdf,
  12. zalacznik-nr-9-oswiadczenie-wykonawcow-wspolnie-ubiegajacych-sie-o-udzielenie-zamowienia-o-ktorym-mowa-w-art-117-ust-4-docx,
  13. zalacznik-nr-10-identyfikator-oraz-link-postepowania-pdf

21.06.2024 r. 

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 284. ust. 2 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, które przekazano Zamawiającemu do dnia 27.06.2024 r. Treść wszystkich wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

odpowiedzi-na-wnioski-wykonawcow-stan-na-dzien-27-06-2024-r-pdf

01.07.2024 r. 

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 284. ust. 2 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, które przekazano Zamawiającemu do dnia 01.07.2024 r. Treść wszystkich wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

odpowiedzi-na-wnioski-wykonawcow-stan-na-dzien-01-07-2024-r-pdf

03.07.2024 r. 

informacja-o-kwocie-jaka-zamawiajacy-zamierza-przeznaczyc-na-sfinansowanie-zamowienia-pdf

informacja-z-otwarcia-ofert-pdf

17.07.2024 r. 

informacja-o-wyborze-najkorzystniejszej-oferty-pdf




Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (balast z frakcji nadsitowej), dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski

Termin składania ofert: 22.07.2024 r., godz. 09:00

Termin otwarcia ofert: 22.07.2024 r., godz. 10:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec4f0619-2a40-11ef-b373-0e435a8a43bc

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec4f0619-2a40-11ef-b373-0e435a8a43bc

  1. Ogłoszenie o zamówieniu nr 2024-ojs117-00359163-pl-ts-pdf
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – formularz oferty
  4. Załącznik nr 2 do SWZ – edytowalna wersja formularza JEDZ
  5. Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenie wykonawcy z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dot. agresji na Ukraine
  6. Załącznik nr 3a do SWZ – oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp dotyczące agresji na Ukraine
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  10. Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
  11. Załącznik nr 8 do SWZ – istotne postanowienia umowne
  12. Odpowiedź na zapytania dotyczące treści SWZ-12.07.2024r.
  13. Informacja o kwocie zamiarów
  14. Informacja z otwarcia ofert
  15. Informacja o wyborze oferty



Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka bezpylna z zabudową dwukomorową, zasilanego gazem CNG w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku

Termin składania ofert: 19.07.2024 r., godz. 08:00

Termin otwarcia ofert: 19.07.2024 r., godz. 09:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d210538-2968-11ef-a458-c2a7c3d67e03

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0d210538-2968-11ef-a458-c2a7c3d67e03

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf,
  2. specyfikacja-warunkow-zamowienia-pdf,
  3. zalacznik-nr-1-formularz-ofertowy-docx,
  4. zalacznik-nr-1a-formularz-cenowy-docx,
  5. zalacznik-nr-2-projektowane-postanowienia-umowy-pdf,
  6. zalacznik-nr-3a-formularz-jedz-w-formacie-pdf-pdf,
  7. zalacznik-nr-4-oswiadczenie-dotyczace-grupy-kapitalowej-doc,
  8. zalacznik-nr-5-oswiadczenie-dot-art-5k-i-art-7-ust-1-ukraina-docx,
  9. zalacznik-nr-6-wykaz-wykonanych-dostaw-docx,
  10. zalacznik-nr-7-wykaz-parametrow-technicznych-docx,
  11. zalacznik-nr-8-zobowiazanie-podmiotu-udostepniajacego-zasoby-doc,
  12. zalacznik-nr-9-oswiadczenie-o-aktualnosci-informacji-docx,
  13. zalacznik-nr-10-oswiadczenie-dot-minimalnych-przychodow-doc,
  14. zalacznik-nr-11-identyfikator-oraz-link-postepowania-pdf

* załącznik nr 3 do SWZ – formularz JEDZ w formacie .xml dostępny jest na stronie prowadzonego postępowania pod adresem wskazanym powyżej

02.07.2024 r. 

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 135. ust. 2 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wniosków wraz z odpowiedziami oraz dostępna w poniższym załączniku:

wyjasnienia-tresci-swz-stan-na-dzien-02-07-2024-r-pdf

Dokumenty finansowe, o których mowa w odpowiedzi na pytanie nr 54:

W związku z udzielonymi odpowiedziami na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 137 ust. 1 uPZP dokonuje zmiany treści SWZ i publikuje poniżej w załącznikach – zgodnie z art. 137 ust. 2 uPZP – zaktualizowaną Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr 1a, 2 oraz 7 SWZ.

  1. specyfikacja-warunkow-zamowienia-aktualnosc-od-dn-02-07-24-r-pdf,
  2. zalacznik-nr-1a-formularz-cenowy-aktualnosc-od-dn-02-07-24-r-docx,
  3. zalacznik-nr-2-projektowane-postanowienia-umowy-aktualnosc-od-dn-02-07-24-r-pdf,
  4. zalacznik-nr-7-wykaz-parametrow-technicznych-aktualnosc-od-dn-02-07-24-r-docx.

05.07.2024 r. 

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 135. ust. 2 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wniosków wraz z odpowiedziami oraz dostępna w poniższym załączniku:

wyjasnienia-tresci-swz-stan-na-dzien-05-07-2024-r-pdf

W związku z udzielonymi odpowiedziami na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 137 ust. 1 uPZP dokonuje zmiany treści SWZ i publikuje poniżej w załącznikach – zgodnie z art. 137 ust. 2 uPZP – zaktualizowany załącznik nr 2 do SWZ.

zalacznik-nr-2-projektowane-postanowienia-umowy-aktualnosc-od-dn-05-07-24-r-pdf

18.07.2024 r. 

ZAMAWIAJĄCY, w związku z tym, że wniosek o wyjaśnień treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wpłynął po upływnie terminu składania tych wniosków – fakultatywnie udziela odpowiedzi. Zaktualizowana treść wszystkich wniosków w wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

wyjasnienia-tresci-swz-stan-na-dzien-18-07-2024-r-pdf

19.07.2024 r. 

informacja-o-kwocie-jaka-zamawiajacy-zamierza-przeznaczyc-na-sfinansowanie-zamowienia-pdf

informacja-z-otwarcia-ofert-pdf

21.08.2024 r. 

informacja-o-wyborze-najkorzystniejszej-oferty-pdf




Przepisy w zakresie postępowań objętych ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych

W PGK „Saniko” Sp. z o.o. obowiązują przepisy wewnętrzne w zakresie postępowań objętych ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, zatwierdzone Uchwałą Prezesa Zarządu Nr 2/2021 z dnia 29.01.2021 r.