1

Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (pre RDF), 19 05 99 (stabilizat), 19 06 04, 19 12 12 (balast z rozdrobnienia odpadów wielkogabarytowych) dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski

Termin składania ofert: 09.12.2024 r., godz. 09:00

Termin otwarcia ofert: 09.12.2024 r., godz. 10:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-d71d7d1e-7de4-4a6d-ae2c-9a87ce392a5a

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d71d7d1e-7de4-4a6d-ae2c-9a87ce392a5a

  1. Ogłoszenie o zamówieniu – 2024-ojs218-00681109-pl-ts-pdf
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – formularz oferty
  4. Załącznik nr 2 do SWZ – edytowalna wersja formularza JEDZ
  5. Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenia wykonawcy z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dot. agresji na Ukrainę
  6. Załącznik nr 3A do SWZ – oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp dotyczy agresji na Ukrainę
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  10. Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
  11. Załącznik nr 8 do SWZ – istotne postanowienia umowne
  12. Odpowiedzi na pytania do SWZ – 27.11.2024r.



Podwyższenie rzędnych składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne nr I i II oraz rozpoczęcie eksploatacji wąwozu pomiędzy kwaterami jako miejsca składowania odpadów wraz z uzupełnieniem infrastruktury towarzyszącej zlokalizowanej na terenie RZUOK w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski

Termin składania ofert: 31.10.2024 r., godz. 08:00 07.11.2024 r., godz. 08:00

Termin otwarcia ofert: 31.10.2024 r., godz. 09:00 07.11.2024 r., godz. 09:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-525395ad-47e4-41d2-907b-358026ddab6e

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5faf431f-528f-49b2-9c3b-445bb697ecfc

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf,
  2. specyfikacja-warunkow-zamowienia-pdf,
  3. zalacznik-nr-1-decyzja-135-2024-pozwolenie-na-budowe-pdf,
  4. zalacznik-nr-1a-decyzja-521-2024-zmiana-pozwolenia-budowlanego-pdf,
  5. zalacznik-nr-2-decyzja-o-srodowiskowych-uwarunkowaniach-pdf,
  6. zalacznik-nr-3-wielobranzowy-projekt-budowlany-zip,
  7. zalacznik-nr-3a-wielobranzowy-projekt-budowlany-zamienny-pdf,
  8. zalacznik-nr-4-wielobranzowy-projekt-budowlany-techniczny-zip,
  9. zalacznik-nr-4a-wielobranzowy-projekt-techniczny-zamienny-zagospodarowania-terenu-pdf,
  10. zalacznik-nr-5-stwiorb-czesc-i-i-ii-postepowania-pdf,
  11. zalacznik-nr-6-wielobranzowy-projekt-techniczny-stanowiacy-projekt-wykonawczy-czesc-iii-postepowania-zip,
  12. zalacznik-nr-7-stwiorb-czesc-iii-postepowania-pdf,
  13. zalacznik-nr-8-przedmiar-robot-cz-i-i-ii-postepowania-pdf,
  14. zalacznik-nr-9-przedmiar-robot-czesc-iii-postepowania-pdf,
  15. zalacznik-nr-10-formularz-ofertowy-docx,
  16. zalacznik-nr-11a-projektowane-postanowienia-umowy-czesc-i-postepowania-pdf,
  17. zalacznik-nr-11b-projektowane-postanowienia-umowy-czesc-ii-postepowania-pdf,
  18. zalacznik-nr-11c-projektowane-postanowienia-umowy-czesc-iii-postepowania-pdf,
  19. zalacznik-nr-12-oswiadczenie-o-niepodleganiu-wykluczeniu-oraz-spelnieniu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-docx,
  20. zalacznik-nr-12a-oswiadczenie-podmiotu-udostepniajacego-zasoby-o-niepodleganiu-wykluczeniu-i-spelnianiu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-docx,
  21. zalacznik-nr-13-zobowiazanie-podmiotu-udostepnijacego-zasoby-doc,
  22. zalacznik-nr-14-oswiadczenie-wykonawcow-wspolnie-ubiegajacych-sie-o-udzielenie-zamowienia-o-ktorym-mowa-w-art-117-ust-4-docx,
  23. zalacznik-nr-15-oswiadczenie-wykonawcy-o-aktualnosci-informacji-zawartych-w-oswiadczeniu-o-ktorym-mowa-w-art-125-ust-1-docx,
  24. zalacznik-nr-16-oswiadczenie-dotyczace-przynaleznosci-lub-braku-przynaleznosci-do-grupy-kapitalowej-doc,
  25. zalacznik-nr-17a-wykaz-wykonanych-robot-budowlanych-czesc-i-postepowania-docx,
  26. zalacznik-nr-17b-wykaz-wykonanych-robot-budowlanych-czesc-ii-postepowania-docx,
  27. zalacznik-nr-17c-wykaz-wykonanych-robot-budowlanych-czesc-iii-postepowania-docx,
  28. zalacznik-nr-18a-wykaz-osob-skierowanych-do-realizacji-zamowienia-czesc-i-postepowania-docx,
  29. zalacznik-nr-18b-wykaz-osob-skierowanych-do-realizacji-zamowienia-czesc-ii-postepowania-docx,
  30. zalacznik-nr-18c-wykaz-osob-skierowanych-do-realizacji-zamowienia-czesc-iii-postepowania-docx,
  31. zalacznik-nr-19-identyfikator-oraz-link-postepowania-pdf.

24.10.2024 r. 

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 284. ust. 2 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, które przekazano Zamawiającemu do dnia 23.10.2024 r. Treść wszystkich wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

  1. wyjasnienie-tresci-swz-stan-na-dzien-24-10-2024-r-pdf
  2. zalacznik-nr-1-do-wyjasnien-swz-przykladowy-zbiornik-retencyjny-na-wody-opadowe-pdf

25.10.2024 r. 

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 284. ust. 2 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, które przekazano do dnia 24.10.2024 r. Treść wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w zaktualizowanym poniżej  załączniku:

wyjasnienie-tresci-swz-stan-na-dzien-25-10-2024-r-pdf

W związku ze zmianą treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, która prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający udostępnia poniżej zaktualizowaną SWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

  1. specyfikacja-warunkow-zamowienia-aktualnosc-od-dn-25-10-2025-r-pdf,
  2. ogloszenie-o-zmianie-ogloszenia-pdf

07.11.2024 r. 

informacja-o-kwocie-jaka-zamawiajacy-zamierza-przeznaczyc-na-sfinansowanie-zamowienia-pdf

informacja-z-otwarcia-ofert-pdf

18.11.2024 r. 

zawiadomienie-o-uniewaznieniu-czesci-iii-postepowania-pdf

27.11.2024 r. 

informacja-o-wyborze-najkorzystniejszych-ofert-pdf




Dostawa energii elektrycznej do obiektów PGK „Saniko” Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.

Termin składania ofert: 23.09.2024 r., godz. 09:00

Termin otwarcia ofert: 23.09.2024 r., godz. 10:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-199d536c-9c69-479d-914c-85a40993f5a4

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-199d536c-9c69-479d-914c-85a40993f5a4

  1. Ogłoszenie o zamówieniu 2024-ojs159-00494003-pl-ts-pdf
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 – wykaz punktów poboru energii
  4. Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
  5. Załącznik nr 3 – formularz cenowy
  6. Załącznik nr 4 – pełnomocnictwo
  7. Załącznik nr 5 – edytowalna wersja formularza JEDZ
  8. Załącznik nr 6 – oświadczenia wykonawcy z art. 7 ust. 1 i art. 5 k (dot. agresji na Ukrainę)
  9. Załącznik nr 7 – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
  10. Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji
  11. Załącznik nr 9 – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
  12. Załącznik nr 10 – istotne postanowienia umowne
  13. Załącznik nr 11 – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  14. Załącznik nr 12 – oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby z art. 7 ust. 1 i art. 5 k (dot. agresji na Ukrainę)
  15. Załącznik nr 13 – wykaz dostaw
  16. Odpowiedz na pytania dotyczące treści SWZ z dnia 03.09.2024r.
  17. SWZ – aktualizacja z dnia 03.09.2024r.
  18. Załącznik nr 10 – Istotne postanowienia umowne (aktualizacja z dnia 03.09.2024r.)
  19. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
  20. Korekta wyjaśnień treści SWZ z dnia 03.09.2024r.
  21. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ z dnia 09.09.2024r.
  22. Informacja o kwocie zamiarów
  23. Informacja z otwarcia ofert
  24. Informacja o wyborze oferty



Przepisy w zakresie postępowań objętych ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych

W PGK „Saniko” Sp. z o.o. obowiązują przepisy wewnętrzne w zakresie postępowań objętych ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, zatwierdzone Uchwałą Prezesa Zarządu Nr 2/2021 z dnia 29.01.2021 r.