1

„Pełnienie funkcji zespołu nadzoru inwestorskiego obejmującego kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, i instalacji elektrycznych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Dostawa i montaż doposażenia uzupełniającego zautomatyzowanego sortowania odpadów komunalnych wraz z zaprojektowaniem powiązania technologicznego nowo dostarczonych urządzeń z istniejącą linią sortowniczą w RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020” – drugie postępowanie

Ogłoszenie o zamówieniu

SWZ

Załącznik nr 1 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 1a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Załącznik nr 3 do SWZ – Wykaz osób

Załącznik nr 4 do SWZ – Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy

Załącznik nr 5 do SWZ – Formularz oferty

Załącznik nr 6 do SWZ – Wzór umowy

Załącznik nr 7 do SWZ – Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Identyfikator postępowania: 7fbc63f2-f520-43cf-96ad-203fba8ca44c

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/7fbc63f2-f520-43cf-96ad-203fba8ca44c

Numer ogłoszenia BZP: 2021/BZP 00017673/01

Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia

Informacja z otwarcia ofert

Informacja o wyborze oferty

ogłoszenie o wyniku postępowania




Postępowanie klasyczne w trybie podstawowym bez negocjacji pn.:„Pełnienie funkcji zespołu nadzoru inwestorskiego obejmującego kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, i instalacji elektrycznych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Dostawa i montaż doposażenia uzupełniającego zautomatyzowanego sortowania odpadów komunalnych wraz z zaprojektowaniem powiązania technologicznego nowo dostarczonych urządzeń z istniejącą linią sortowniczą w RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020”

Termin składania ofert: 11.03.2021r., godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 11.03.2021r., godz. 12:00

 

Ogłoszenie o zamówieniu

SWZ

Załącznik nr 1 do SWZ

Załącznik nr 1a do SWZ

Załącznik nr 2 do SWZ

Załącznik nr 3 do SWZ

Załącznik nr 4 do SWZ

Załącznik nr 5 do SWZ

Załącznik nr 6-do SWZ

Załącznik nr 7 do SWZ

Załącznik nr 8 do SWZ

 

Informacja o maksymalnej kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia

Informacja z otwarcia ofert

Informacja o unieważnieniu postępowania

 

 




Postępowanie klasyczne w trybie podstawowym bez negocjacji pn.: „Ubezpieczenie majątku i rozszerzonej odpowiedzialności za szkody w środowisku PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

UWAGA: Nowy termin składania i otwarcia ofert – zmiana z dnia 09.03.2021 r.

Termin składania ofert: 15.03.2021 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 15.03.2021 r. godz. 10:30 (brak jawnego otwarcia ofert)

 

link do miniPortalu:  https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/deea8200-e7b9-42ae-afee-a11c251c063d

Identyfikator postępowania: deea8200-e7b9-42ae-afee-a11c251c063d

 

Nr ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00009042/01

Ogłoszenie o zamówieniu

 

SWZ

Załącznik nr 2 do SWZ Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 do SWZ Wzory pełnomocnictwa

Załacznik nr 4 do SWZ Oświadczenie Wstępne

Załącznik nr 5 do SWZ Wykaz narzędzi

Załącznik nr 6 do SWZ Oświadczenie o grupie kapitałowej

Załącznik nr 7 do SWZ Wniosek o udostępnienie części poufnej

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 03.03.2021 r.

Zmiana treści SWZ z dnia 03.03.2021 r.

Wyjaśnienie i modyfikacje treści SWZ z dnia 05.03.2021 r. – część poufna

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 09.03.2021 r. – zmiana terminu składania i otwarcia ofert

Zmiana treści SWZ z dnia 09.03.2021 r. – zmiana terminu składania i otwarcia ofert

Wyjaśnienie i modyfikacje treści SWZ z dnia 10.03.2021 r. – część poufna

Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Informacja z otwarcia ofert

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej Część nr 01 i Część nr 02

Zawiadomienie o unieważnieniu Części nr 03




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.15/21/12/20 pn.: „Dostawa i montaż doposażenia uzupełniającego zautomatyzowanego sortownia odpadów komunalnych wraz z zaprojektowaniem powiązania technologicznego nowo dostarczanych urządzeń z istniejącą linią sortowniczą w RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020”

Termin składania ofert: 02.02.2021 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 02.02.2021 r. godz. 10:30

link do postępowania zarejestrowanego na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f5eac64b-1b1d-4f26-82f9-f2cb7f1bc65d

 

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Załączniki:

Załącznik nr 1 do SIWZ – OPZ

Załączniki do OPZ

Załącznik nr 2 do SIWZ – Koncepcja

Załączniki do SIWZ nr 3-12 i Formularza ofertowego nr 1-2

 

Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu

Ogłoszenie o sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu

Treść zapytań i wyjaśnień treści zapisów SIWZ z dnia 19.01.2021 r.

Zmiana treści SIWZ z dnia 19.01.2021 r.

Załącznik Nr 3 do SIWZ – Wzór Umowy z dnia 19.01.2021 r.

Załącznik Nr 1 do SIWZ – OPZ z dnia 19.01.2021 r.

 

Zmiana treści SIWZ z dnia 26.01.2021 r.

SIWZ zmodyfikowana z dnia 26.01.2021 r.

 

Informacja z otwarcia ofert z dnia 02.02.2021 r.

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.14/25/11/20 na: „Dostawę odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku”

Termin składania ofert: 08.12.2020 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 08.12.2020 r. godz. 10:15

Klucz publiczny do pobrania na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/PodgladPostepowania.aspx?Id=4ebb475a-19bf-4782-b432-7e4ddbcf1670

 

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 do SIWZ Projekt umowy

Załącznik nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy

Załącznik nr 4 do SIWZ Formularz cenowy

Załącznik nr 5 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 6 do SIWZ Zobowiązanie podmiotu trzeciego

Załącznik nr 7 do SIWZ Wykaz dostaw

Załącznik nr 8 do SIWZ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik nr 9 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp

 

Formularze edytowalne:

Załącznik nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy

Załącznik nr 4 do SIWZ Formularz cenowy

Załącznik nr 5 do SIWZ Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 6 do SIWZ Zobowiązanie podmiotu trzeciego

Załącznik nr 7 do SIWZ Wykaz dostaw

Załącznik nr 8 do SIWZ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik nr 9 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

Informacja z otwarcia ofert

Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.13/19/11/20 pn.: „Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku”

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym:
Nazwa postępowania: „Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku”
Numer sprawy: BZ/ZP.13/19/11/20
Numer ogłoszenia BZP: 613423-N-2020
Numer ogłoszenia TED: nie dotyczy
Klucz publiczny: e0b40f61-ae6b-4ab1-a123-6cbf5e1f8c11
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawa
Termin składania ofert: 01.12.2020 r., godz. 11:00
Termin otwarcia ofert: 01.12.2020 r., godz. 11:15
Dokumentacja postępowania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy
Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu
Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy
Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału postępowaniu
Załącznik nr 7 do SIWZ – Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 8 do SIWZ – Wykaz wykonanych dostaw
Załącznik nr 9 do SIWZ – Wzory nadruków na workach
Załączniki w wersji edytowalnej
Treść zapytań, wyjaśnień i zmiany w SIWZ:
Treść zapytań i wyjaśnień z dnia 26.11.2020 r.
Informacje i zawiadomienia:
Informacja z otwarcia ofert
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu 25.01.2021 r.



Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.12/21/09/20 pn.: „Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. – II postępowanie”

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym:
Nazwa postępowania: „Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. – II postępowanie”
Numer sprawy: BZ/ZP.12/21/09/20
Numer ogłoszenia BZP: 587507-N-2020
Numer ogłoszenia TED: nie dotyczy
Klucz publiczny: 0123f3f0-da14-40c8-9271-2fc25d4aec87
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawa
Termin składania ofert: 30.09.2020 r., godz. 11:00
Termin otwarcia ofert: 30.09.2020 r., godz. 11:15
Dokumentacja postępowania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu
Załącznik nr 3 do SIWZ – Projekt umowy
Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału postępowaniu
Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz wykonanych dostaw
Załącznik nr 7 do SIWZ – Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 8 do SIWZ – Formularz składu chemicznego i granulacji soli drogowej
Załączniki w wersji edytowalnej
Treść zapytań, wyjaśnień i zmiany w SIWZ:
Informacje i zawiadomienia:
Informacja z otwarcia ofert
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.11/08/09/20 pn.: „Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK „Saniko” Sp. z o.o.”

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym:
Nazwa postępowania: „Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK „Saniko” Sp. z o.o.”
Numer sprawy: BZ/ZP.11/08/09/20
Numer ogłoszenia BZP: 583004-N-2020
Numer ogłoszenia TED: nie dotyczy
Klucz publiczny: 597d9427-30f6-4216-ad9a-e92686afb1e6
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawa
Termin składania ofert: 17.09.2020 r., godz. 11:00
Termin otwarcia ofert: 17.09.2020 r., godz. 11:15
Dokumentacja postępowania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu
Załącznik nr 3 do SIWZ – Projekt umowy
Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału postępowaniu
Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz wykonanych dostaw
Załącznik nr 7 do SIWZ – Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 8 do SIWZ – Formularz składu chemicznego i granulacji soli drogowej
Załączniki w wersji edytowalnej
Treść zapytań, wyjaśnień i zmiany w SIWZ:
Zmiana treści SIWZ z dnia 11.09.2020 r.
Załącznik nr 3 do SIWZ – Projekt umowy z dnia 11.09.2020 r.
Treść zapytań i wyjaśnień z dnia 11.09.2020 r.
Informacje i zawiadomienia:
Informacja z otwarcia ofert
Unieważnienie postępowania

 




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.10/01/06/20 pn.: „Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 dla RZUOK w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski, w podziale na 2 części”

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym:
Nazwa postępowania:
Numer sprawy: BZ/ZP.10/01/06/20
Numer ogłoszenia BZP: nie dotyczy
Numer ogłoszenia TED: 2020/S 114-276930
Klucz publiczny: kluczpub-oferta-postepowanieid-f4732c57-c946-414d-bca5-fbe031874572-asc
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługa
Termin składania ofert: 21.07.2020 r., godz. 11:00
Termin otwarcia ofert: 21.07.2020 r., godz. 11:30
Dokumentacja postępowania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik Nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 do SIWZ JEDZ
Załącznik Nr 3 do SIWZ Projekt umowy
Załącznik Nr 4 do SIWZ Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
Załącznik Nr 5 do SIWZ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik Nr 6 do SIWZ Zobowiązanie podmiotu trzeciego
Treść zapytań, wyjaśnień i zmiany w SIWZ:
Treść zapytania i wyjaśnienia z dnia 08.07.2020 r.
Informacje i zawiadomienia:
Informacja z otwarcia ofert
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na Część Nr 1
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na Część Nr 2



Przetarg nieograniczony nr BZ/ZP.09/13/05/20 pn.: „Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK „Saniko” Sp. z o.o.”

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym:
Nazwa postępowania: „Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK „Saniko” Sp. z o.o.”
Numer sprawy: BZ/ZP.09/13/05/20
Numer ogłoszenia BZP: 540776-N-2020
Numer ogłoszenia TED: nie dotyczy
Klucz publiczny: 7af1d6db-0f5f-4b01-8f8e-a5df8754119b
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Termin składania ofert: 26.05.2020 r., godz. 11:00
Termin otwarcia ofert: 26.05.2020 r., godz. 11:15
Dokumentacja postępowania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy
Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu
Załącznik nr 4 do SIWZ Projekt umowy
Załącznik nr 5 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz wykonanych dostaw
Załącznik nr 7 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 8 do SIWZ Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału postępowaniu
Załącznik nr 9 Formularz parametrów technicznych pojemników
Treść zapytań, wyjaśnień i zmiany w SIWZ:
Treść zapytania i wyjaśnienie zapisów SIWZ-pdf
Informacje i zawiadomienia:
Informacja z otwarcia ofert
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty