1

Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.18/22/10/19. na: „Usługę odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodach 19 12 12, 19 06 04 i 19 12 04 dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, z podziałem na 8 części”

Termin składania ofert: 04.12.2019 r. godz. 11:00

Termin otwarcia ofert: 04.12.2019 r. godz. 11:30

 

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Załącznik nr 2 do SIWZ – JEDZ

Załączniki do SIWZ – wersja edytowalna

Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.

Link do postępowania zarejestrowanego na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/PodgladPostepowania.aspx?Id=7b5d71aa-1b24-4f39-879b-f095aae121ff

Zmiana treści SIWZ z dnia 19.11.2019 r.

Informacja z otwarcia ofert

Zawiadomienie o unieważnieniu Części nr 1 i Części nr 5

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 2 i Część nr 6

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 3, Część Nr 4, Część Nr 7 i Część Nr 8

 

 




Przetarg nieograniczony nr BZ/ZP.17/10/10/19 pn.: „Dostawa fabrycznie nowego pojazdu skrzyniowego oraz dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej śmieciarki dwukomorowej”

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym:
Nazwa postępowania: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu skrzyniowego oraz dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej śmieciarki dwukomorowej dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku z podziałem na dwa zadania”
Numer sprawy: BZ/ZP.17/10/10/19
Identyfikator postępowania: 2ddf6680-3275-49be-8ef7-2f45a1c07e3e
Numer ogłoszenia TED: 2019/S 207-503979
Klucz publiczny: https://miniportal.uzp.gov.pl/PodgladPostepowania.aspx?Id=2ddf6680-3275-49be-8ef7-2f45a1c07e3e
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawa
Termin składania ofert: 27.11.2019 r., godz. 11:00
Termin otwarcia ofert: 27.11.2019 r., godz. 12:00
Dokumentacja postępowania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki w wersji edytowalnej
Treść zapytań, wyjaśnień i zmiany w SIWZ:
Treść zapytań i wyjaśnień z dnia 08.11.2019 r.
Sprawozdania finansowe za lata 2009-2018
Sprawozdanie F-01 za III kwartał 2019 r.
Zmiana treści SIWZ z dnia 08.11.2019 r.
Zmiana treści Załącznika nr 1 – Formularza ofertowy z dnia 08.11.2019 r.
Zmiana treści Załącznika nr 3a – Projekt umowy – Zadanie nr 1 z dnia 08.11.2019 r.
Zmiana treści Załącznika nr 3b – Projekt umowy – Zadanie nr 2 z dnia 08.11.2019 r.
Zmiana treści Załącznika nr 9a – Formularz parametrów technicznych – Zadanie nr 1 z dnia 08.11.2019 r.
Zmiana treści Załącznika nr 9b – Formularz parametrów technicznych – Zadanie nr 2 z dnia 08.11.2019 r.
Zmiana treści Załącznika nr 10 – Formularz cenowy – Zadanie nr 2 z dnia 08.11.2019 r.
Załączniki w wersji edytowalnej po zmianach z dnia 08.11.2019 r.
Treść zapytań i wyjaśnień z dnia 18.11.2019 r.
Zmiana treści SIWZ z dnia 18.11.2019 r.
Zmiana treści Załącznika nr 1 – Formularza ofertowy z dnia 18.11.2019 r.
Zmiana treści Załącznika nr 3b – Projekt umowy – Zadanie nr 2 z dnia 18.11.2019 r.
Zmiana treści Załącznika nr 9b – Formularz parametrów technicznych – Zadanie nr 2 z dnia 18.11.2019 r.
Załączniki w wersji edytowalnej po zmianach z dnia 18.11.2019 r.
Informacje i zawiadomienia:
Informacja z otwarcia ofert
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na Zadanie nr 2
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na Zadanie nr 1



Przetarg nieograniczony nr BZ/ZP.16/27/08/19, pn.: „Pełnienie funkcji zespołu nadzoru inwestorskiego…”

Przetarg nieograniczony nr BZ/ZP.16/27/08/19, pn.:
„Pełnienie funkcji zespołu nadzoru inwestorskiego obejmującego kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno–budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych nad robotami budowlanymi i montażowymi, współfinansowanymi ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020”
Terminy składania i otwarcia ofert:
Termin składania ofert: 12.09.2019 r. godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 12.09.2019 r. godz. 10:15
Dokumentacja przetargowa:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
Załącznik nr 3 do SIWZ – Wykaz prac powierzonych podwykonawcom
Załącznik nr 4 do SIWZ – Umowa (projekt)
Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
Zmiany w SIWZ:
Zmiana treści SIWZ z dnia 02.09.2019 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zmiana z dnia 02.09.2019 r. (zmiana dotyczy rozdz. XVIII, pkt. 4, ppkt. 4.1.)

Załącznik nr 4 do SIWZ – Umowa (projekt) – zmiana z dnia 02.09.2019 r. (zmiana dotyczy paragrafu 4, pkt. 7, 8, 9.)
Treść zapytań i wyjaśnień do SIWZ z dnia 05.09.2019 r.

Zmiana treści SIWZ z dnia 05.09.2019 r.

Treść zapytań i wyjaśnień do SIWZ z dnia 09.09.2019 r.

Informacje dodatkowe:
Informacja z otwarcia ofert z dnia 12.09.2019 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 29.10.2019 r.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia



Przetarg nieograniczony nr BZ/ZP.14/14/08/19, pn.: „Dostawa fabrycznie nowych pojazdów ciężarowych typu hakowiec i bramowiec dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku z podziałem na dwa zadania”

Przetarg nieograniczony nr BZ/ZP.14/14/08/19, pn.:
„Dostawa fabrycznie nowych pojazdów ciężarowych
typu hakowiec i bramowiec dla PGK Saniko Sp. z o.o.
we Włocławku z podziałem na dwa zadania”
Terminy składania i otwarcia ofert:
Uwaga zmiana terminu składania i otwarcia ofert!
Termin składania ofert: 09.10.2019 r. godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 09.10.2019 r. godz. 11:00
Dokumentacja przetargowa:
Identyfikator postępowania: 86a5446a-99bb-4f03-a8e1-aa60c4fd71db
Klucz publiczny służący do szyfrowania oferty
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie JEDZ
Załącznik nr 3a do SIWZ – Umowa (projekt) dla Zadania nr 1
Załącznik nr 3b do SIWZ – Umowa (projekt) dla Zadania nr 2
Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie o rocznym obrocie w obszarze objętym zamówieniem
Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz dostaw
Załącznik nr 8 do SIWZ – Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 9a do SIWZ – Formularz parametrów technicznych pojazdu typu hakowiec
Załącznik nr 9b do SIWZ – Formularz parametrów technicznych pojazdu typu bramowiec
Załączniki w wersji edytowalnej
Treść zapytań, wyjaśnień i zmiany w SIWZ:
Treść zapytań i wyjaśnień z dnia 09.09.2019 r.
Zmiana SIWZ z dnia 09.09.2019 r.
Zmiana Załącznika nr 9a z dnia 09.09.2019 r.
Treść zapytań i wyjaśnień z dnia 16.09.2019 r.
Zmiana SIWZ z dnia 16.09.2019 r.
Zmiana Załącznika nr 9a z dnia 16.09.2019 r.
Zmiana Załącznika nr 9b z dnia 16.09.2019 r.
Treść zapytań i wyjaśnień z dnia 30.09.2019 r.
Ogłoszenie o sprostowaniu z dnia 30.09.2019 r.
Zmiana Załącznika nr 9a z dnia 30.09.2019 r.
Informacje dodatkowe:
Informacja z otwarcia ofert
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na Zadanie nr 2 Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu bramowiec

Zawiadomienie o unieważnieniu Zadania nr 1 Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec




Przetarg nieograniczony nr BZ/ZP.15/23/08/19, pn.: „Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku z podziałem na dwa zadania”

Przetarg nieograniczony nr BZ/ZP.15/23/08/19, pn.:
„Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych
dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku z podziałem na dwa zadania”
Terminy składania i otwarcia ofert:
Termin składania ofert: 06.09.2019 r. godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 06.09.2019 r. godz. 10:15
Dokumentacja przetargowa:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2a do SIWZ – Formularz cenowy (Zadanie nr 1)
Załącznik nr 2b do SIWZ – Formularz cenowy (Zadanie nr 2)
Załącznik nr 3 do SIWZ – Umowa (projekt)
Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Załącznik nr 7 do SIWZ – Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 8 do SIWZ – Wykaz dostaw
Załączniki w wersji edytowalnej
Zmiany w SIWZ:
Informacje dodatkowe:
Informacja z otwarcia ofert z dnia 06.09.2019 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.13/01/08/19. na: „Dostawę fabrycznie nowych worków foliowychdo selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku – 2 postępowanie”

Termin składania ofert: 14.08.2019 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 14.08.2019 r. godz. 10:15

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Informacja z otwarcia ofert

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty




Przetarg nieograniczony nr BZ/ZP.12/17/04/19, pn.: „Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, wózków widłowych i maszyn budowlanych dla PGK Saniko sp. z o.o. we Włocławku z podziałem na cztery zadania”.

Przetarg nieograniczony nr BZ/ZP.12/17/04/19, pn.:

 

Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, wózków widłowych i maszyn budowlanych dla PGK Saniko sp. z o.o. we Włocławku z podziałem na cztery zadania

 

Terminy składania i otwarcia ofert:
Termin składania ofert: 02.08.2019 r. godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 02.08.2019 r. godz. 11:15
Uwaga zmiana godziny otwarcia ofert!
Dokumentacja przetargowa:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
Załącznik nr 3 do SIWZ – Umowa (projekt)
Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Załącznik nr 6 do SIWZ – Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 7a do SIWZ – Formularz cenowy (Zadanie nr 1)
Załącznik nr 7b do SIWZ – Formularz cenowy (Zadanie nr 2)
Załącznik nr 7c do SIWZ – Formularz cenowy (Zadanie nr 3)
Załącznik nr 7d do SIWZ – Formularz cenowy (Zadanie nr 4)
Załączniki w wersji edytowalnej z dnia 25.07.2019 r.
Zmiany w SIWZ:
Zmiana treści SIWZ z dnia 24.07.2019 r.
Zmiana treści SIWZ z dnia 25.07.2019 r.
Załącznik nr 7a do SIWZ – Formularz cenowy (Zadanie nr 1) zmiana z dnia 25.07.2019 r.
Informacje dodatkowe:
Informacja z otwarcia ofert z dnia 02.08.2019 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na Zadanie nr 1
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.11/04/07/19. na: „Usługę odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodach 19 12 12 i 19 06 04 dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, z podziałem na 4 części”

Zmiana terminu składania ofert!

Termin składania ofert: 28.08.2019 r. godz. 11:00

Termin otwarcia ofert: 28.08.2019 r. godz. 12:00

 

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oświadczenie JEDZ 

Identyfikator postępowania:   3601906d-ca12-4a18-bd16-1f045055f71e

Klucz publiczny dostępny jest    https://miniportal.uzp.gov.pl/PodgladPostepowania.aspx?Id=3601906d-ca12-4a18-bd16-1f045055f71e

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 07.08.2019 r.

Zmiana treści SIWZ z dnia 07.08.2019 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 20.08.2019 r.

Zmian treści SIWZ z dnia 20.08.2019 r.

SIWZ zaktualizowana na dzień 20.08.2019 r. – zmiana treści Formularza ofertowego

Formularze wersja edytowalna

Informacja z otwarcia ofert

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na Część Nr 2

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na Część Nr 4

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na Część nr 1

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na Część nr 3

 

 

 




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.10/01/07/19. na: „Dostawę fabrycznie nowego kompaktora dla Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gm. Brześć Kujawski”

Termin składania ofert: 09.08.2019 r. godz. 11:00

Termin otwarcia ofert: 09.08.2019 r. godz. 12:00

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oświadczenie JEDZ

wyjasnienie-tresci-SIWZ-kompaktor-2019

Identyfikator postępowania: a69d5e2b-fc95-49db-ba3e-5343cf3cd61f

Informacja-z-otwarcia-ofert-kompaktor-2019-r

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.09/18/06/19. na: Rozbudowę i przebudowę istniejącej hali segregacji odpadów komunalnych oraz związanych z nią instalacji, sieci, urządzeń infrastruktury technicznej i zagospodarowania terenu w ramach inwestycji pn. Modernizacja istniejącej linii sortowniczej w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, na terenie działki o nr ew. 189/3, 189/4, 190/2, 192/2 w obrębie ew. Machnacz gm. Brześć Kujawski, współfinansowaną ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT został przesunięty z 26.07.2019 r. na 02.08.2019 r.!!!

Termin składania ofert: 02.08.2019 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 02.08.2019 r. godz. 10:15

 

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz oferty

Załącznik 2A do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik do Załącznika 2A Uwarunkowania

Dokumentacja projektowa:

Załącznik nr 2B do SIWZ – Projekt budowlany

Załącznik nr 2B do SIWZ – Projekt wykonawcy branża konstrukcyjno – budowlana

Załącznik nr 2B do SIWZ – Projekt wykonawczy branża sanitarna

Załącznik nr 2B do SIWZ – Projekt wykonawczy branża elektryczna – remont stacji transformatorowej

Załacznik nr 2B do SIWZ – Projekt wykonawczy branża elektryczna – instalacje wewnętrzne hali sortowni

Załącznik nr 2B do SIWZ – Projekt wykonawczy branża elektryczna – system sygnalizacji pożarowej

Załącznik nr 2B do SIWZ – Projekt wykonawczy zagospodarowanie terenu w tym branża drogowa

Załącznik nr 2B do SIWZ – Projekt wykonawczy branża elektryczna – system monitoringu CCTV

Załącznik nr 2B do SIWZ – Projekt technologii i organizacji wykonania robót budowlanych w zakładzie czynnym

Załącznik nr 2B do SIWZ – Scenariusz rozwoju zdarzeń w razie pożaru

Załącznik nr 2B do SIWZ – Przedmiar robót

Załącznik nr 2B do SIWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót

Załącznik nr 2B do SIWZ – Wytyczne ochrony p. poż.

Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o spełnieniu warunków i nie podleganiu wykluczeniu

Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie podwykonawcy

Załącznik nr 5 do SIWZ Wzór Umowy

Załącznik nr 1 do Umowy – Wzór Protokołu Przekazania części terenu budowy

Załącznik nr 2 do Umowy – Wykaz pracowników

Załącznik nr 3 do Umowy – Wzór Protokołu odbioru

Załącznik nr 4 do Umowy – Protokół usunięcia wad nieistotnych

Załącznik nr 5 do Umowy – Wzór oświadczenia o rodzaju prac wykonywanych przez podwykonawców

Załącznik nr 6 do Umowy – Wzór oświadczenia podwykonawcy o uregulowaniu płatności

Załacznik nr 19 do Umowy – Decyzja pozwolenie na budowę

Załącznik nr 6 do SIWZ Oświadczenie dot. grupy kapitałowej

Załącznik nr 7 do SIWZ Wykaz robót budowlanych

Załącznik nr 8 do SIWZ Wykaz osób

Załącznik nr 9 do SIWZ Oświadczenie wykształcenie osób

Uwaga: Załącznik nr 2A i Załącznik nr 2B do SIWZ są również załącznikami do wzoru Umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ.

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 09.07.2019 r.

Treść zapytań i wyjaśnienia z dnia 09.07.2019 r.

Zmiana treści SIWZ z dnia 09.07.2019 r.

Treść zapytań i wyjaśnień z dnia 11.07.2019 r.

Zmiana treści SIWZ z dnia 12.07.2019 r.

– Wytyczne ochrony przeciwpożarowej dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu

– Dokumentacja badań podłoża gruntowego z opinią geotechniczną

Treść zapytań i wyjaśnienia do zapisów SIWZ z dnia 12.07.2019 r.

Zmiana treści SIWZ z dnia 15.07.2019 r.

Treść zapytań i wyjaśnienia do zapisów SIWZ z dnia 15.07.2019 r.

– Rysunek do pytania nr 2 – RZUT POMIESZCZEŃ do malowania piętro i parter z dnia 15.07.2019 r.

Treść zapytań i wyjaśnienia do zapisów SIWZ z dnia 17.07.2019 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 23.07.2019 r.

Zmiana treści SIWZ z dnia 23.07.2019 r.

Treść zapytań i wyjaśnienia do zapisów SIWZ z dnia 23.07.2019 r.

Załącznik nr 1 Wentylacja mechaniczna pomieszczeń energetycznych

 

Informacja z otwarcia ofert z dnia 02.08.2019 r.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia