1

Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, rolniczych, i przemysłowych dla bazy technicznej w PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku z podziałem na pięć części/zadań

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – oświadczenie art 125 ust. 1 ustawy Pzp
  4. Załącznik nr 1a do SWZ – oświadczenie art 125 ust. 5 ustawy Pzp dot. podmiotu trzeciego
  5. Załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – formularz oferty
  9. Załącznik nr 5A do SWZ – formularz cenowy
  10. Załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy
  11. Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia
  12. Informacja z otwarcia ofert
  13. Informacja o unieważnieniu postępowania w części IV i V
  14. Informacja o unieważnieniu postępowania w części I, II i III

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP

Numer identyfikacyjny, identyfikator [ID] postępowania: bb05b650-db02-4fc9-9df0-3a90c034d330uwaga numer nieważny !

Link do postępowania na miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/bb05b650-db02-4fc9-9df0-3a90c034d330uwaga link nieważny!

UWAGA !

Aktualny numer identyfikacyjny, identyfikator [ID] postępowania: 27723c03-2478-4028-a893-0b14cb7110cf

Aktualny Link do postępowania na miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/27723c03-2478-4028-a893-0b14cb7110cf




Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (pre RDF), 19 05 99, 19 06 04, 19 12 12, dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, w podziale na sześć części

  1. Ogloszenie-2021-ojs230-605132-pl-pdf
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – formularz oferty
  4. Załącznik nr 2 do SWZ – edytowalna wersja formularza JEDZ
  5. Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
  6. Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ w zakresie podstaw wykluczenia
  7. Załącznik nr 5 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego
  8. Załącznik nr 6 do SWZ – wzór oświadczenia wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia
  9. Załącznik nr 7 do SWZ – wzór umowy
  10. Wyjaśnienia treści SWZ – 16.12.2021r.
  11. Załącznik do wyjaśnień treści SWZ – Zdjecia-7z
  12. Załącznik do wyjaśnień treści SWZ – zdjecia-pdf
  13. Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia
  14. Informacja z otwarcia ofert
  15. Informacja o wyborze oferty
  16. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP

Numer identyfikacyjny, identyfikator [ID] postępowania: d0aec582-d8e3-4cad-b789-f4e584d69cf3

Link do postępowania na miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d0aec582-d8e3-4cad-b789-f4e584d69cf3




Postępowanie klasyczne tryb podstawowy bez negocjacji Nr BZ/ZP.11/18/10/21 pn.: „Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku – 2 postępowanie”

Termin składania ofert: 29.10.2021 godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 29.10.2021 r. godz. 11:00

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy

4. Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP

5. Załącznik nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy

6. Załącznik nr 4 do SWZ Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

7. Załącznik nr 5 do SWZ Wykaz dostaw

8. Link do postępowania na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a943305e-e1f7-49ad-b184-19214e14593f

9. ID postępowania: a943305e-e1f7-49ad-b184-19214e14593f

 

10. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

11. Informacja z otwarcia ofert 29.10.2021 r.

 

12. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 16.11.2021 r.

 

 




Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka bezpylna z zabudową dwukomorową, przeznaczoną do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych

1.Ogłoszenie o zamówieniu 2021-ojs203-529522-pl

2.SWZ

3. Załącznik nr 1 do SWZ – formularz oferty

4. Załącznik nr 1a do SWZ – formularz cenowy

5. Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy

6. Załącznik nr 3 do SWZ – edytowalna wersja formularza JEDZ

7. Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

8. Załącznik nr 5 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ w zakresie podstaw wykluczenia

9. Załącznik nr 6 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw

10. Załącznik nr 7 do SWZ – wykaz parametrów technicznych

11. Załącznik nr 8 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego

12.Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ z dnia 04-11-2021r.

13. Sprawozdanie finansowe f-01 za III kw-2021r.

14. SWZ – aktualizacja z dnia 04-11-2021r.

15. Załącznik nr 1 do SWZ – formularz oferty aktualizacja z dnia 04-11-2021r.

16. Załącznik nr 1a do SWZ – formularz cenowy aktualizacja z dnia 04-11-2021r.

17. Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy aktualizacja z dnia 04-11-2021r.

18. Załącznik nr 7 do SWZ – wykaz parametrów technicznych aktualizacja z dnia 04-11-2021r.

19. Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ z dnia 09-11-2021r.

20. SWZ aktualizacja z dnia 09-11-2021r.

21. Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy – aktualizacja z dnia 09-11-2021r.

22. Załącznik nr 7 do SWZ – wykaz parametrów technicznych – aktualizacja z dnia 09-11-2021r.

23. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 2021-ojs220-578200-pl

24. Informacja o kwocie przeznaczonej na realizacje zamówienia

25. Informacja z otwarcia ofert

26. Informacja o wyborze oferty

Numer identyfikacyjny, identyfikator [ID] postępowania: 678a4bd5-0de0-40cf-b773-7010dd51df9e

Link do postępowania na miniPortal:https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/678a4bd5-0de0-40cf-b773-7010dd51df9e

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP




Przetarg nieograniczony BZ.ZP.09/11/08/21 pn.: Dostawa pojazdu specjalistycznego typu hakowiec wraz z bezpylną zabudową jednokomorową przeznaczoną do wywozu odpadów komunalnych.

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – formularz oferty
  4. Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy
  5. Załącznik nr 3 do SWZ – edytowalna wersja formularza JEDZ
  6. Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
  7. Załącznik nr 5 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ w zakresie podstaw wykluczenia
  8. Załącznik nr 6 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw
  9. Załącznik nr 7 do SWZ – wykaz parametrów technicznych
  10. Załącznik nr 8 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego

Numer identyfikacyjny, identyfikator [ID] postępowania: 355e3bc2-04a0-4042-8140-613875be93cc

Link do postępowania na miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/355e3bc2-04a0-4042-8140-613875be93cc

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP

Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 2019 ze zm.), zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 922 500,00 (brutto).

11. Informacja z otwarcia ofert

12.Informacja o wyborze oferty




Postępowanie klasyczne w trybie podstawowym bez negocjacji Nr BZ/ZP.08/20/07/21 pn.: „Dostawa soli drogowej DR niezbrylajacej, kamiennej, kopalnianej dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku”

Termin składania ofert: 29.07.2021 r. godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 29.07.2021 r. godz. 10:00

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik nr 1  do SWZ – Formularz ofertowy

4. Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie w trybie art-125 ust. 1 ustawy PZP

5. Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6. Załącznik nr 4 do SWZ – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

7. Załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy

8. Załącznik nr 6 do SWZ – Oświadczenie o aktualności informacji 

9. Załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz dostaw

10. link do postępowania na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0bdd23d8-7a78-4f9e-89b7-b1144b18705f

11. ID postępowania: 0bdd23d8-7a78-4f9e-89b7-b1144b18705f

12. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

13. Informacja z otwarcia ofert

14. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 




Zamówienie Nr BZ/ZP.07/07/06/21 w trybie podstawowym pn.: „Transport odpadu o kodzie 19 12 12 dla RZUOK w Machnacz”

Termin składania ofert: 22.06.2021 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 22.06.2021 r. godz. 11:00

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy

4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – druk nieaktualny

5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP

6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

7. Projektowane postanowienia umowy

8. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania

9. Wykaz usług – druk nieaktualny

10. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego

11. Link do postępowania na mini Portalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a09156ac-4724-4581-9053-60dacce867c5

12. ID postępowania: a09156ac-4724-4581-9053-60dacce867c5

Nowe informacje dotyczące postępowania:

13. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 17.06.2021 r.

14. Treść zapytania, wyjaśnień i zmian treści SWZ z dnia 17.06.2021 r.

15. SWZ z dnia 17.06.2021 r.

16. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP –  zmiana formularza z dnia 17.06.2021 r. – aktualny druk

17. Wykaz usług – zmiana formularza z dnia 17.06.2021 r. – aktualny druk

18. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

19. Informacja z otwarcia ofert

20. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 




Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej dla Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gm. Brześć Kujawski

  1. ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – oświadczenie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  4. Załącznik nr 1a do SWZ – oświadczenie art 125 ust. 1 ustawy Pzp dot. podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  5. Załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – formularz oferty
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy
  10. Załącznik nr 7 do SWZ – wykaz parametrów technicznych
  11. Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia
  12. Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ – 25.05.2021r.
  13. SWZ-aktualizacja 25.05.2021r.
  14. Załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy aktualizacja 25.05.2021r.
  15. Załącznik nr 7 do SWZ – wykaz parametrów technicznych aktualizacja 25.05.2021r.
  16. Zmiana treści SWZ – 26.05.2021r.
  17. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 26-05-2021 r.
  18. Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ z dnia 01.06.2021 r.
  19. SWZ-aktualizacja z dnia 01.06.2021 r.
  20. Załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy aktualizacja 01.06.2021 r.
  21. Załącznik nr 7 do SWZ – wykaz parametrów technicznych aktualizacja 01.06.2021 r.
  22. Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia
  23. Informacja z otwarcia ofert
  24. Informacja o wyborze oferty
  25. Ogłoszenie o wyniku postępowania

Numer identyfikacyjny, identyfikator [ID] postępowania: 2f606117-fb78-4146-a457-4da9d9a115ee

Link do postępowania na miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/2f606117-fb78-4146-a457-4da9d9a115ee

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP




Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (pre RDF), 19 05 99, 19 12 12, dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, w podziale na cztery części

    1. ogłoszenie o zamówieniu
    2. swz
    3. Załącznik nr 1 do SWZ – formularz oferty
    4. Załącznik nr 2 do SWZ – Edytowalna wersja JEDZ
    5. Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
    6. Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ w zakresie podstaw wykluczenia
    7. Załącznik nr 5 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego
    8. Załącznik nr 6 do SWZ – wzór oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
    9. Załącznik nr 7 do SWZ – wzór umowy
    10. Zmiana treści SWZ z dnia 19.05.2021r.
    11. Załącznik nr 7 do SWZ – wzór umowy aktualizacja z 19.05.2021r.
    12. Odpowiedź na pytania do SWZ – 24.05.2021r.
    13. zdjęcie stabilizat-na-łyżce-ładowarki-1
    14. zdjęcie w kostkach 19 12 12 pre RDF 1
    15. Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia
    16. Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia – sprostowanie
    17. Informacja z otwarcia ofert
    18. Informacja o unieważnieniu postępowania – CZĘŚĆ II
    19. Informacja o wyborze oferty w części I i III
    20. Informacja o wyborze oferty – Cześć IV
    21. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP

Identyfikator [ID] postępowania: 1bc968da-c6b4-43a8-bb59-b2746fcd302e

Link do postępowania na miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1bc968da-c6b4-43a8-bb59-b2746fcd302e




Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Lubraniec

Termin składania ofert: 23.04.2021 r. godz. 09:00

Termin otwarcia ofert: 23.04.2021 r. godz. 10:00

 

Ogłoszenie o zamówieniu

Specyfikacja Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 do SWZ Harmonogram odbioru odpadów

Załącznik nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy

Załącznik nr 4 do SWZ Formularz ofertowy

Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP

Załącznik nr 6 do SWZ Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP

Załącznik nr 7 do SWZ Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

Załącznik nr 8 do SWZ Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Załącznik nr 9 do SWZ Wykaz usług

Załącznik nr 10 do SWZ Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego

Załącznik nr 11 Link do postępowania na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8d78f104-355f-45c5-861e-35adfc6f4b86

ID postępowania:8d78f104-355f-45c5-861e-35adfc6f4b86

 

Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Informacja z otwarcia ofert

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej