Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji Nr BZ.ZP.19/19/08/22 pn.: „Remont i naprawa uszkodzonej nawierzchni placu w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski”

image_pdfimage_print

Termin składania ofert: 14.09.2022 r. godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 14.09.2022 r. godz. 10:00 (otwarcie ofert niejawne)

Link do postępowania na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a2f6c840-ffe3-4d41-9a8f-1315a5e3dcdc

ID postępowania: a2f6c840-ffe3-4d41-9a8f-1315a5e3dcdc

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa

4. Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

5. Załącznik nr 2a do SWZ – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

6. Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp

7. Załącznik nr 4 do SWZ – Wykaz wykonanych robót

8. Załącznik nr 5 do SWZ – Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy

9. Załącznik nr 6 do SWZ – Formularz Ofertowy

10. Załącznik nr 7 do SWZ – Wzór umowy

11. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

12. Informacja z otwarcia ofert z dnia 14.09.2022 r.

13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 23.09.2022 r.

14. Ogłoszenie o wyniku postępowania

Autor informacji:
Wprowadził: Katarzyna Wydra
Utworzono: 2022-08-25 12:47:36
Ostatnia modyfikacja: 2022-10-13 14:47:45 | przez: Katarzyna Wydra
Wyświetlono: 319

Dziennik zmian