Rejestry, ewidencje

image_pdfimage_print

W PGK „Saniko” Sp. z o.o. prowadzone s膮 nast臋puj膮ce rejestry i ewidencje:

    • Rejestr kontroli przeprowadzanych w Sp贸艂ce,
    • Rejestr korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej,
    • Rejestr pracownik贸w,
    • Rejestr kart urlopowych i kartotek urlopowych,
    • Rejestr wypadk贸w przy pracy,
    • Rejestr bada艅 lekarskich,
    • Rejestr szkole艅 podstawowych i okresowych bhp i p.po偶.,
    • Rejestr uprawnie艅 specjalistycznych,
    • Rejestr pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych i uci膮偶liwych dla zdrowia na stanowiskach pracy,
    • Ewidencja – rejestr 艣rodk贸w czysto艣ci,
    • Ewidencja – rejestr szafek ubraniowych,
    • Ewidencja – rejestr szczepie艅 ochronnych,
    • Ewidencja – rejestr odzie偶y i obuwia roboczego,
    • Ewidencja – rejestr materia艂贸w biurowych,
    • Rejestr druk贸w 艣cis艂ego zarachowania,
    • Rejestr – ewidencja zakup贸w VAT,
    • Rejestr – ewidencja sprzeda偶y VAT,
    • Rejestr zakup贸w materia艂贸w,
    • Rejestr zakup贸w us艂ug,
    • Rejestr obrot贸w pieni臋偶nych (bankowy i kasowy)
    • Rejestr obrot贸w i sald kont syntetycznych i analitycznych,
    • Rejestr 艣rodk贸w trwa艂ych,
    • Rejestr koszt贸w,
    • Ewidencja wp艂yw贸w i wydatk贸w ZF艢S,
    • Rejestr – ewidencja zasi艂k贸w z ubezpieczenia spo艂ecznego,
    • Rejestr klient贸w,
    • Rejestr zawieranych um贸w,
    • Rejestr wystawianych faktur,
    • Rejestr posiadanego sprz臋tu,
    • Rejestr raport贸w bilansowych pojazd贸w,
    • Rejestr prowadzonych post臋powa艅 przetargowych,
    • Rejestr ofert sk艂adanych w ramach prowadzonych post臋powa艅,
    • Rejestr specyfikacji wychodz膮cych w ramach prowadzonych post臋powa艅 przetargowych,
    • Rejestr kart informacyjnych w zakresie osi膮ganych parametr贸w oraz wydajno艣ci urz膮dze艅 w RZUOK w Machnaczu,
    • Rejestr zestawie艅 ilo艣ci odpad贸w umieszczanych na kwaterze sk艂adowiska w Machnaczu,
    • Rejestr ilo艣ci odpad贸w przyjmowanych do RZUOK w Machnaczu,
    • Rejestr raport贸w bilansowych asortyment贸w RZUOK w Machnaczu,
    • Rejestr kart przekazania odpad贸w,
    • Rejestr kart awarii.

Informacje zawieraj膮ce dane osobowe znajduj膮ce si臋 w ww. rejestrach udost臋pniane s膮 na wniosek:

  • osoby, kt贸rej dotycz膮,
  • organu/instytucji upowa偶nionej do posiadania stosownych informacji na podstawie odr臋bnych przepis贸w,
  • prze艂o偶onych pracownik贸w w granicach umo偶liwiaj膮cych prowadzenie w艂a艣ciwej polityki personalnej (np. znajomo艣膰 kwalifikacji i uprawnie艅 podleg艂ych pracownik贸w)

Pozosta艂e informacje udzielane s膮 na wniosek:

  • zainteresowanej osoby/strony,
  • organu/instytucji upowa偶nionej do posiadania stosownych informacji na podstawie odr臋bnych przepis贸w,
  • innych os贸b/stron – za zgod膮 Prezesa Zarz膮du.