Remont pomieszczeń biurowych oraz sanitariatów zlokalizowanych w budynku administracyjno – warsztatowym przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku – II postępowanie

image_pdfimage_print
  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa
  4. Załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
  5. Załącznik nr 2a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – wykaz wykonanych robót
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – formularz oferty
  10. Załącznik nr 7 do SWZ – wzór umowy
  11. Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
  12. Informacja z otwarcia ofert
  13. Informacja o wyborze oferty

Termin składania ofert upływa dnia 03.10.2022r. o godz. 10:00

Termin otwarcia ofert – 03.10.2022r. godz. 12:00

Identyfikator postępowania [ID]: 4da2d6d7-b373-4a18-99ad-12b481bde072

Link do miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4da2d6d7-b373-4a18-99ad-12b481bde072

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP

Autor informacji:
Wprowadził: Małgorzata Naczas
Utworzono: 2022-09-16 14:18:20
Ostatnia modyfikacja: 2022-12-19 07:37:58 | przez: Małgorzata Naczas
Wyświetlono: 428

Dziennik zmian