Remont pomieszczeń biurowych oraz sanitariatów zlokalizowanych w budynku administracyjno – warsztatowym przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku

image_pdfimage_print
  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
  4. Załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
  5. Załącznik nr 2a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust 5 ustawy Pzp
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – wykaz wykonanych robót
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – formularz oferty
  10. Załącznik nr 7 do SWZ – wzór umowy
  11. Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
  12. Informacja o unieważnieniu postępowania
  13. Ogłoszenie o wyniku postępowania – unieważnienie

Termin składania ofert – 14.09.2022r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert – 14.09.2022r. godz. 12:00

Identyfikator postępowania [ID]: 97ca18f4-5227-4db0-ba76-779354d64d9a

Link do miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/97ca18f4-5227-4db0-ba76-779354d64d9a

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP

Autor informacji:
Wprowadził: Małgorzata Naczas
Utworzono: 2022-08-19 14:12:42
Ostatnia modyfikacja: 2022-09-16 14:04:36 | przez: Małgorzata Naczas
Wyświetlono: 328

Dziennik zmian