1

Sukcesywne dostawy drutu żarzonego do prasy belującej dla potrzeb Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu

Termin składania ofert: 03.02.2023 r., godz. 09:00

Termin otwarcia ofert: 03.02.2023 r., godz. 10:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dd30d2a-9c82-11ed-94da-6ae0fe5e7159

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf
  2. swz-pdf
  3. zalacznik-nr-1-formularz-oferty-docx
  4. zalacznik-nr-2-projektowane-postanowienia-umowy-pdf
  5. zalacznik-nr-3-oswiadczenie-o-niepodleganiu-wykluczeniu-oraz-spelnianiu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-docx
  6. zalacznik-nr-3a-oswiadczenie-podmiotu-udostepniajacego-zasoby-o-braku-podstaw-wykluczenia-i-warunkach-zamowienia-docx
  7. zalacznik-nr-4-oswiadczenie-dotyczace-przynaleznosci-lub-braku-przynaleznosci-do-grupy-kapitalowej-doc
  8. zalacznik-nr-5-oswiadczenie-wykonawcy-o-aktualnosci-informacji-zawartych-w-oswiadczeniu-o-ktorym-mowa-w-art-125-ust-docx
  9. zalacznik-nr-6-wykaz-wykonanych-dostaw-docx
  10. zalacznik-nr-7-zobowiazanie-podmiotu-udostepniajacego-zasoby-doc
  11. zalacznik-nr-8-identyfikator-oraz-link-postepowania-pdf

03.02.2023 r. 

informacja-o-kwocie-sfinansowania-zamowienia-pdf

informacja-z-otwarcia-ofert-pdf

09.02.2023 r.

informacja-o-wyborze-najkorzystniejszej-oferty-pdf

 




Sukcesywne dostawy drutu żarzonego do prasy belującej na potrzeby Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu

Termin składania ofert: 09.01.2023 r., godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 09.01.2023 r., godz. 10:00

Identyfikator postępowania (ID): 1dfda383-e0ac-4ede-8d0d-99ed09c9176a

Link postępowania w miniportalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1dfda383-e0ac-4ede-8d0d-99ed09c9176a

Adres skrzynki Zamawiającego na ePuap: /Saniko_Wloclawek/SrytkaESP

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf,
  2. swz-pdf,
  3. zalacznik-nr-1-formularz-oferty-docx,
  4. zalacznik-nr-2-projektowane-postanowienia-umowy-pdf,
  5. zalacznik-nr-3-oswiadczenie-o-niepodleganiu-wykluczeniu-oraz-spelnianiu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-docx,
  6. zalacznik-nr-4-oswiadczenie-dotyczace-przynaleznosci-lub-braku-przynaleznosci-do-grupy-kapitalowej-doc,
  7. zalacznik-nr-5-oswiadczenie-wykonawcy-o-aktualnosci-informacji-zawartych-w-oswiadczeniu-o-ktorym-mowa-w-art-125-ust-docx,
  8. zalacznik-nr-6-wykaz-wykonanych-dostaw-docx,

09.01.2023 r. 

informacja-o-kwocie-sfinansowania-zamowienia-pdf,

informacja-z-otwarcia-ofert-pdf,

zawiadomienie-o-uniewaznieniu-postepowania-pdf.




Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji Nr BZ.ZP.28/29/12/22 pn.: „Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Lubraniec”

Termin składania ofert: 10.01.2023 r. do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 10.01.2023 r. o godz. 11:00 (otwarcie niejawne)

 

Identyfikator postępowania (ID): 683fbc4c-a1cc-4eb2-9a14-661f78971e08

Link postępowania w miniportalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/683fbc4c-a1cc-4eb2-9a14-661f78971e08

Adres skrzynki Zamawiającego na ePuap: /Saniko_Wloclawek/SrytkaESP

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)

4. Załącznik nr 2 do SWZ – Harmonogramy wywozu odpadów

5. Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy

6. Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy

7. Załącznik nr 4a do SWZ – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby

8. Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie grupa kapitałowa

9. Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz usług

10. Załacznik nr 7 do SWZ – Wykaz pojazdów

11. Załącznik nr 8 do SWZ – Zobowiązanie podmiotu trzeciego

12. Załącznik nr 9 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy

13. Załącznik nr 6 do Umowy – Oświadczenie Wykonawcy

14. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

15. Informacja z otwarcia ofert

16. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 19.01.2023 r.

17. Ogłoszenie o wyniku postępowania

 

 

 

 




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.27/02/11/22 pn.: „Dostawa mobilnego rozdrabniacza frakcji biodegradowalnej/ separatora dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski”

Termin składania ofert: 15.12.2022 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 15.12.2022 r. godz. 11:00 (otwarcie niejawne)

 

Link do postępowania na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b0bfe957-1e55-495b-a317-1cf103082150

Identyfikator postępowania [ID]: b0bfe957-1e55-495b-a317-1cf103082150

adres ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik nr 1 – Formularz oferty

4. Załącznik nr 2 – wykaz parametrów technicznychformularz nieaktualny

5. Załącznik nr 3 – edytowalna wersja formularza jedz

6. Załącznik nr 4 – oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia

7. Załącznik nr 5 – oświadczenie o grupie kapitałowej

8. Załącznik nr 6 – oświadczenie o aktualności informacji

9. Załącznik nr 7 – oświadczenie o przychodach

10. Załącznik nr 8 – wykaz wykonanych dostaw – formularz nieaktualny

11. Załącznik nr 9 – zobowiązanie podmiotu trzeciego

12. Załącznik nr 10 – projekt umowy

UWAGA:

13. Wyjaśnienie treści SWZ z dnia 23.11.2022 r.

14. Załącznik Nr 8 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw z dnia 23.11.2022 r. – formularz aktualny 

15. Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 28.11.2022 r.

16. Załącznik nr 2 Wykaz parametrów technicznych z dnia 28.11.2022 r. – formularz aktualny

17. SWZ z dnia 28.11.2022 r.

18. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

19. Informacja z otwarcia ofert

20. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 16.01.2023 r.

21. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

 




Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (pre RDF), 19 05 99, 19 06 04, 19 12 12, 19 12 09 dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, w podziale na siedem części

  1. Ogłoszenie o zamówieniu-2022-ojs211-607795-pl
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – formularz oferty
  4. Załącznik nr 2 do SWZ – edytowalna wersja formularza JEDZ
  5. Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenia wykonawcy z art 125 ust. 1 ustawy Pzp
  6. Załącznik nr 3A do SWZ – oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (…)
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  10. Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia
  11. Załącznik nr 8 do SWZ – wzór umowy
  12. Odpowiedzi na zapytania dotyczące treści SWZ
  13. Załącznik do odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ – zdjęcia-odpadów-7z
  14. Odpowiedzi na zapytania dotyczące treści SWZ-23-11-2022r.
  15. Zdjęcia odpadów 23-11-2022r. – 7z
  16. Odpowiedzi na zapytania dotyczące treści SWZ – 24.11.2022r.
  17. Zmiana treści SWZ z dnia 28.11.2022r.
  18. Ogłoszenie o sprostowaniu 2022-ojs230-661912-pl
  19. Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
  20. Informacja z otwarcia ofert
  21. Informacja o wyborze oferty w części II, IV i VII
  22. Informacja o wyborze oferty w części I, III, V i VI

Termin składania ofert: 28.11.2022r., godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 28.11.2022r., godz. 12:00

Nowy termin składania ofert: 2 grudnia 2022r., godz. 10:00

Nowy termin otwarcia ofert: 2 grudnia 2022r., godz. 12:00

Identyfikator postępowania [ID]: f1f7793c-7dc6-429c-bb66-3f0d2aa8150b

Link do miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f1f7793c-7dc6-429c-bb66-3f0d2aa8150b

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP




Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka bezpylna dwukomorowa dla PGK Saniko sp. z o.o.

UWAGA!  zmiana terminu składania i otwarcia ofert ! 

Termin składania ofert: 5.12.2022 r., godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 5.12.2022 r., godz. 10:00

Identyfikator postępowania: 395adf60-0ba5-4da9-a191-e695bf144502

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/395adf60-0ba5-4da9-a191-e695bf144502

Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf,
  2. swz-pdf,
  3. zalacznik-nr-1-do-swz-formularz-oferty-docx,
  4. zalacznik-nr-2-do-swz-projektowane-postanowienia-umowy-pdf,
  5. zalacznik-nr-3-do-swz-edytowalna-wersja-formularza-jedz-doc,
  6. zalacznik-nr-4-do-swz-oswiadczenie-dotyczace-grupy-kapitalowej-doc,
  7. zalacznik-nr-5-do-swz-oswiadczenie-dot-art-5k-i-art-7-ust-1-ukraina-docx,
  8. zalacznik-nr-6-do-swz-wykaz-wykonanych-dostaw-docx,
  9. zalacznik-nr-7-do-swz-wykaz-parametrow-technicznych-docx,
  10. zalacznik-nr-8-do-swz-zobowiazanie-podmiotu-udostepniajacego-zasobu-doc,
  11. zalacznik-nr-9-do-swz-oswiadczenie-o-aktualnosci-informacji-docx

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 135. ust. 2 ustawy PZP udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

  1. odpowiedzi-na-wnioski-do-swz-17-11-2022-r-pdf,
  2. zalacznik-nr-7-do-swz-wykaz-parametrow-technicznych-docx
  3. zalacznik-nr-7-do-swz-wykaz-parametrow-technicznych-pdf

UWAGA ! W związku z udzielonymi odpowiedziami na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 137 ust. 1 i 4 uPZP dokonuje zmiany treści SWZ i publikuje poniżej w załącznikach zgodnie z art. 137 ust. 5 uPZP zaktualizowaną Specyfikację Warunków Zamówienia oraz ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji. Tym samym zmienia termin składania i otwarcia ofert na dzień 5.12.2022 r.

  1. ogloszenie-zmian-lub-dodatkowych-informacji-pdf,
  2. swz-po-zmianie-tresci-z-dn-17-11-2022-r-pdf,
  3. zalacznik-nr-2-do-swz-projektowane-postanowienia-umowy-aktualizacja-pdf,
  4. zalacznik-nr-7-do-swz-wykaz-parametrow-technicznych-docx,
  5. zalacznik-nr-7-do-swz-wykaz-parametrow-technicznych-pdf

5.12.2022 r. 

  1. informacja-o-kwocie-jaka-zamawiajacy-zamierza-przeznaczyc-na-sfinansowanie-zamowienia-pdf
  2. informacja-z-otwarcia-ofert-pdf

11.01.2023 r.

odrzucenie-oferty-i-uniewaznienie-postepowania-pdf




Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowej polewarki do roztworu soli dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia
  4. Załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
  5. Załącznik nr 2a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art 125 ust 5 ustawy Pzp
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw
  7. Załącznik nr 4 do swz – zobowiązanie podmiotu trzeciego
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – formularz oferty
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy
  10. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia
  11. Informacja z otwarcia ofert
  12. Informacja o wyborze oferty

Termin składania ofert: 26.10.2022r., godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 26.10.2022r., godz. 12:00

Identyfikator postępowania [ID]: 382541dc-6d7e-4b2f-839e-8ec31b73d81a

Link do miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/382541dc-6d7e-4b2f-839e-8ec31b73d81a

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP




Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka jednokomorowa w formie leasingu dla PGK Saniko sp. z o.o. we Włocławku

UWAGA: zmiana terminu składania i otwarcia ofert !

Termin składania ofert: 18.11.2022 r. godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 18.11.2022 r. godz. 10:00

Identyfikator postępowania: abad9043-c410-4d1c-9a39-8f98f0e92b62

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/abad9043-c410-4d1c-9a39-8f98f0e92b62

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf,
  2. swz-pdf,
  3. zalacznik-nr-1-do-swz-formularz-oferty-docx,
  4. zalacznik-nr-1a-do-swz-formularz-cenowy-docx,
  5. zalacznik-nr-2-do-swz-projektowane-postanowienia-umowy-pdf
  6. zalacznik-nr-3-do-swz-edytowalna-wersja-formularza-jedz-doc,
  7. zalacznik-nr-4-do-swz-oswiadczenie-dotyczace-grupy-kapitalowej-doc,
  8. zalacznik-nr-5-do-swz-oswiadczenie-dot-art-5k-i-art-7-ust-1-ukraina-docx,
  9. zalacznik-nr-6-do-swz-wykaz-wykonanych-dostaw-docx,
  10. zalacznik-nr-7-do-swz-wykaz-parametrow-technicznych-docx,
  11. zalacznik-nr-8-do-swz-zobowiazanie-podmiotu-udostepniajacego-zasobu-doc,
  12. zalacznik-nr-9-do-swz-oswiadczenie-o-aktualnosci-informacji-docx,
  13. zalacznik-nr-10-do-swz-oswiadczenie-dot-minimalnych-przychodow-doc

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 135. ust. 2 ustawy PZP udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

  1. pytania-do-swz-pdf,
  2. sprawozdanie-f-01-za-ii-kwartal-2022-r-pdf.

UWAGA !  W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 137 ust. 1 i 4 ustawy PZP dokonuje zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia zgodnie z udzielonymi odpowiedziami na wnioski Wykonawców. Treść zmienionych postanowień wskazana powyżej. SWZ oraz załączniki, w których dokonano zmiany Zamawiający zamieszcza w poniższych załącznikach:

  1. swz-po-zmianie-tresci-z-dn-6-10-2022-r-pdf,
  2. zalacznik-nr-1a-do-swz-po-zmianie-tresci-z-dn-6-10-2022-docx,
  3. zalacznik-nr-2-do-swz-po-zmianie-tresci-z-dn-6-10-2022-r-docx,
  4. zalacznik-nr-6-do-swz-po-zmianie-tresci-z-dn-6-10-2022-r-docx.

Zamawiający, zgodnie z art. 90 ust. 1 ustawy PZP dokonuje zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu oraz na podstawie art. 90 ust. 2 przedłuża termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu do dnia 7.11.2022 r. Poniżej zostaje załączone ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji:

  1. ogloszenie-zmian-lub-dodatkowych-informacji-pdf

 

17.10.2022 r. 

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 135. ust. 2 ustawy PZP udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

  1. pytania-do-swz-docx,
  2. zalacznik-nr-10-do-swz-doc,
  3. zalacznik-nr-10-do-swz-pdf

UWAGA !  W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 137 ust. 1 ustawy PZP dokonuje zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia zgodnie z udzielonymi odpowiedziami na wnioski Wykonawców. Treść zmienionych postanowień wskazana powyżej. SWZ oraz załączniki, w których dokonano zmiany Zamawiający zamieszcza w poniższych załącznikach:

  1. swz-po-zmianie-tresci-z-dn-17-10-2022-r-pdf,
  2. zalacznik-nr-2-do-swz-zmiana-tresci-17-10-2022-docx,
  3. zalacznik-nr-7-do-swz-zmiana-tresci-17-10-2022-docx

Zamawiający zgodnie z udzieloną odpowiedzią w dn. 7.10.2022 r. na pytanie nr 3  załącza sprawozdanie F01 za III kwartał 2022 r.

sprawozdanie-f-01-za-iii-kwartal-2022-r-pdf

28.10.2022 r. 

ZAMAWIAJĄCY, w nawiązaniu do art. 135. ust. 2 i 5 ustawy PZP udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

pytania-do-swz-28-10-2022-r-pdf

04.11.2022 r. 

                                                                                                Informacja
Dotyczy:Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka jednokomorowa w formie leasingu dla PGK Saniko sp. z o.o. ”.
Zamawiający informuje, że w związku wnioskami o wyjaśnienie treści SWZ w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zgodnie z art. 135 ust. 3 ustawy PZP, przedłuża termin składania ofert do dnia 18 listopada 2022 r. do godziny 9:00. Jednocześnie zmienia zapisy SWZ w rozdziale XX pkt. 1:
z brzmienia:
„Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 7 listopada 2022r. do godziny 9:00, w sposób wskazany w Rozdziale XVII SWZ”
na brzmienie:
„Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 listopada 2022r. do godziny 9:00, w sposób wskazany w Rozdziale XVII SWZ”,
W związku z powyższym, Zamawiający zmienia zapisy SWZ:
  1. w rozdziale XX pkt. 2:
z brzmienia:
„Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 listopada 2022 r. o godzinie 10:00”
na brzmienie:
„Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 listopada 2022 r. o godzinie 10:00”
  1. w rozdziale XIX pkt. 1:
z brzmienia:
„Wykonawca będzie związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, przez okres 90 dni, tj. do dnia  4 lutego 2023 r.”
na brzmienie:
„Wykonawca będzie związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, przez okres 90 dni, tj. do dnia 15 lutego 2023 r.”
Zamawiający informuje, że w dniu dzisiejszym – to jest 04.11.2022 r., przekazał do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej „sprostowanie – ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji” w postępowaniu na dostawę fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka jednokomorowa w formie leasingu dla PGK Saniko sp. z o.o., co opublikuje w ustawowym terminie na stronie prowadzonego postępowania oraz stronie internetowej Zamawiającego.
  1. informacja-zmiana-ogloszenia-i-terminu-skladania-ofert-pdf

2. ogloszenie-zmian-lub-dodatkowych-informacji-z-dn-4-11-2022-r-pdf

3.  swz-po-zmianie-tresci-z-dn-4-11-2022-r-pdf

9.11.2022 r. 

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 135. ust. 3 ustawy PZP udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

  1. pytania-do-swz-8-11-2022-r-pdf zalacznik-struktura-wiekowa-naleznosci-i-zobowiazan-na-30-09-2022-pdf,
  2. zalacznik-struktura-wiekowa-naleznosci-i-zobowiazan-na-30-09-2022-pdf

18.11.2022 r. 

  1. informacja-o-kwocie-jaka-zamawiajacy-zamierza-przeznaczyc-na-sfinansowanie-zamowienia-pdf
  2. informacja-z-otwarcia-ofert-pdf

20.12.2022 r. 

informacja-o-wyborze-najkorzystniejszej-oferty-pdf




Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji Nr BZ.ZP.22/16/09/22 na: „Dostawę nowej półprzepuszczalnej membrany dla istniejącej instalacji biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski”

UWAGA!!! Zmiana terminu składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert: 03.10.2022 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 03.10.2022 r. godz. 11:00 (otwarcie niejawne)

 

Link do postępowania na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1e631134-3934-472c-bc0d-0fb52b62c529

ID postępowania: 1e631134-3934-472c-bc0d-0fb52b62c529

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. Specyfikacja Warunków Zamówienia

3. Załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1

4. Załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2

5. Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz oferty

6. Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

7. Załącznik nr 3a do SWZ – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

8. Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

9. Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia

10. Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz wykonanych dostaw

11. Załącznik nr 7 do SWZ – Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy

12. Załącznik nr 8 do SWZ – Projekt umowy

13. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami oraz zmianą treści SWZ z dnia 26.09.2022 r.

14. SWZ z dnia 26.09.2022 r.

15. Załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z dnia 26.09.2022 r.

16. Treść zapytania wraz z wyjaśnieniem treści SWZ z dnia 28.09.2022 r.

17. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 28.09.2022 r.

18. Informacja o zmianie treści SWZ z dnia 28.09.2022 r.

19. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

20. Informacja z otwarcia ofert

21. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

22. Ogłoszenie o wyniku postępowania




Remont pomieszczeń biurowych oraz sanitariatów zlokalizowanych w budynku administracyjno – warsztatowym przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku – II postępowanie

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa
  4. Załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
  5. Załącznik nr 2a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – wykaz wykonanych robót
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – formularz oferty
  10. Załącznik nr 7 do SWZ – wzór umowy
  11. Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
  12. Informacja z otwarcia ofert
  13. Informacja o wyborze oferty

Termin składania ofert upływa dnia 03.10.2022r. o godz. 10:00

Termin otwarcia ofert – 03.10.2022r. godz. 12:00

Identyfikator postępowania [ID]: 4da2d6d7-b373-4a18-99ad-12b481bde072

Link do miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4da2d6d7-b373-4a18-99ad-12b481bde072

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP