1

Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji Nr BZ.ZP.19/19/08/22 pn.: „Remont i naprawa uszkodzonej nawierzchni placu w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski”

Termin składania ofert: 14.09.2022 r. godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 14.09.2022 r. godz. 10:00 (otwarcie ofert niejawne)

Link do postępowania na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a2f6c840-ffe3-4d41-9a8f-1315a5e3dcdc

ID postępowania: a2f6c840-ffe3-4d41-9a8f-1315a5e3dcdc

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa

4. Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

5. Załącznik nr 2a do SWZ – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

6. Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp

7. Załącznik nr 4 do SWZ – Wykaz wykonanych robót

8. Załącznik nr 5 do SWZ – Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy

9. Załącznik nr 6 do SWZ – Formularz Ofertowy

10. Załącznik nr 7 do SWZ – Wzór umowy

11. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

12. Informacja z otwarcia ofert z dnia 14.09.2022 r.

13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 23.09.2022 r.

14. Ogłoszenie o wyniku postępowania




Remont pomieszczeń biurowych oraz sanitariatów zlokalizowanych w budynku administracyjno – warsztatowym przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
  4. Załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
  5. Załącznik nr 2a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust 5 ustawy Pzp
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – wykaz wykonanych robót
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – formularz oferty
  10. Załącznik nr 7 do SWZ – wzór umowy
  11. Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
  12. Informacja o unieważnieniu postępowania
  13. Ogłoszenie o wyniku postępowania – unieważnienie

Termin składania ofert – 14.09.2022r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert – 14.09.2022r. godz. 12:00

Identyfikator postępowania [ID]: 97ca18f4-5227-4db0-ba76-779354d64d9a

Link do miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/97ca18f4-5227-4db0-ba76-779354d64d9a

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP




Dostawa fabrycznie nowego podnośnika masztowego na potrzeby RZUOK w Machnaczu 41a, gm. Brześć Kujawski – II postępowanie

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
  4. Załącznik nr 1a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5-ustawy Pzp
  5. Załącznik nr 2 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – formularz oferty
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – wzór umowy
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – wykaz parametrów technicznych
  10. Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
  11. Informacja z otwarcia ofert
  12. Informacja o wyborze oferty
  13. Ogłoszenie o wyniku postępowania

Termin składania ofert: 31.08.2022r., godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 31.08.2022r., godz. 12:00

Identyfikator postępowania [ID]: 70e99708-6491-42ee-9020-794d0670b576

Link do miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/70e99708-6491-42ee-9020-794d0670b576

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.16/05/08/22 pn.: „Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu bramowiec dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku”

Termin składania ofert: 16.09.2022 r. godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 16.09.2022 r. godz. 10:00

 

ID postępowania: 11601d41-a376-473d-b34f-af8db3e34130

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/11601d41-a376-473d-b34f-af8db3e34130

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik 1 do SWZ – Formularz-oferty

4. Załącznik 2 do SWZ – Wykaz parametrów

5. Załącznik 3 do SWZ – Edytowalna wersja formularza JEDZ

6. Załącznik 4 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia

7. Załącznik 5 do SWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

8. Załącznik 6 do SWZ – Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (…)

9. Załącznik 7 do SWZ – Wykaz wykonanych dostaw

10. Załącznik 8 do SWZ – Zobowiązanie

11. Załącznik 9 do SWZ – Projekt Umowy

12. Treść zapytania i wyjaśnienie z dnia 30.08.2022 r.

13. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

14. Informacja z otwarcia ofert z dnia 16.09.2022 r.

15. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 04.10.2022 r.

16 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 




Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji Nr BZ.ZP.15/29/07/22 pn.: „Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej dla Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gm. Brześć Kujawski”

UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT!!!

Termin składania ofert: 25.08.2022 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 25.08.2022 r. godz. 11:00

link do postępowania na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1f570c1b-819a-402f-8995-7d2cd0212a4e

Identyfikator postępowania: 1f570c1b-819a-402f-8995-7d2cd0212a4e

Numer ogłoszenia: 2022/BZP00289971/01

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik nr 1 Oświadczenie art-125 ust.1

4. Załącznik nr 1a Oświadczenie art. 125 ust1

5. Załącznik nr 2 Oświadczenie grupa kapitałowa

6. Załącznik nr 3 Wykaz wykonanych dostaw

7. Załącznik nr 4 Zobowiązanie podmiotu trzeciego

8. Załącznik nr 5 Formularz oferty

9. Załącznik nr 6 Wzór umowy

10. Załącznik nr 7 Wykaz parametrów technicznych – formularz nieaktualny

11. Załącznik nr 8 Oświadczenie o aktualności informacji

12. Treść zapytań i wyjaśnień z dnia 08.08.2022 r.

13. Treść zapytań i wyjaśnień z dnia 10.08.2022 r.

14. SWZ zaktualizowana na dzień 10.08.2022 r.

15. Załącznik nr 7 Wykaz parametrów technicznych z dnia 10.08.2022 r. – formularz nieaktualny

UWAGA:

16. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 18.08.2022 r.

17. Treść zapytań i wyjaśnień z dnia 18.08.2022 r.

18. SWZ zaktualizowana na dzień 18.08.2022 r.

19. Załącznik nr 7 Wykaz parametrów technicznych z dnia 18.08.2022 r. – formularz aktualny

20. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

21. Informacja z otwarcia ofert

22. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 15.09.2022 r.

23. Ogłoszenie o wyniku postępowania

 

 




Dostawa fabrycznie nowego podnośnika masztowego na potrzeby RZUOK w Machnaczu 41a, gm. Brześć Kujawski

Termin składania ofert: 04.08.2022r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 04.08.2022r. godz. 12:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
  4. Załącznik nr 1a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
  5. Załącznik nr 2 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – formularz oferty
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – wzór umowy
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – wykaz parametrów technicznych
  10. Odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczące treści SWZ z dnia 29.07.2022 r.
  11. Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
  12. Informacja z otwarcia ofert
  13. Informacja o unieważnieniu postępowania
  14. Ogłoszenie o wyniku postępowania

Identyfikator postępowania [ID]: 719d5857-a066-48c7-b7e8-7191f274ed0f

Link do miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/719d5857-a066-48c7-b7e8-7191f274ed0f

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.13/19/07/22 pn.: „Dostawę fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu śmieciarka bezpylna „Micro” dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku”

Termin składania ofert: 26.08.2022 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 26.08.2022 r. godz. 12:00

 

Identyfikator postępowania: 68bdd4c4-202c-469e-a031-b424161e9610

link do postępowania na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/68bdd4c4-202c-469e-a031-b424161e9610

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik 1 do SWZ – formularz oferty

4. Załącznik 2 do SWZ – wykaz parametrów technicznych pojazdu – formularz nieaktualny

5. Załącznik 3 do SWZ – edytowalna wersja formularza jedz dokument poprawiony

6. Załącznik 4 do SWZ – oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia 

7. Załącznik 5 do SWZ – oświadczenie grupa kapitałowa

8. Załącznik 6 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji

9. Załącznik 7 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw – dokument poprawiony

10. Załącznik 8 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego

11. Załącznik 9 do SWZ – projektowane postanowienia umowy

UWAGA:

12. Treść zapytań i wyjaśnień z dnia 09.08.2022 r.

13. SWZ z dnia 09.08.2022 r.

14. Załącznik 2 do SWZ – wykaz parametrów technicznych pojazdu – formularz aktualny

15. Informacja dotycząca kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

16. Informacja z otwarcia ofert

17. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 14.09.2022 r.

18. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dnia 23.09.2022 r.




Przetarg nieograniczony Nr BZ/ZP.12/03/06/22 pn.: „Dostawa fabrycznie nowych pojazdów ciężarowych typu bramowiec i hakowiec dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w podziale na dwie części”

Termin składania ofert: 22.07.2022 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 22.07.2022 r. godz. 12:00

Link miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/dd06aba7-b4ee-41c7-8cee-7e99809e56dc

ID postępowania miniPortal: dd06aba7-b4ee-41c7-8cee-7e99809e56dc

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ)

3. Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy

4. Załącznik nr 2.1 do SWZ – Wykaz parametrów technicznych – bramowiec – formularz nieaktualny

5. Załącznik nr 2.2 do SWZ – Wykaz parametrów technicznych – hakowiec – formularz nieaktualny

6. Załącznik nr 3 do SWZ – edytowalna wersja formularza jedz

7. Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie

8. Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie o grupie kapitałowej

9. Załącznik 6 do SWZ – Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach

10. Załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz wykonanych dostaw

11. Załącznik nr 8 do SWZ – Zobowiązanie podmiotu trzeciego

12. Załącznik nr 9.1 do SWZ – Projekt Umowy na  dostawę bramowca

13. Załącznik nr 9.2 do SWZ – Projekt Umowy na dostawę hakowca – formularz nieaktualny

14. Treść wyjaśnień i zmian z dnia 23.06.2022 r. – Część nr 2

15. SWZ po zmianach z dnia 23.06.2022 r.

16. Załącznik nr 2.2 do SWZ – Wykaz parametrów technicznych – hakowiec formularz nieaktualny

17. Załącznik nr 9.2 do SWZ – Projekt Umowy na dostawę hakowca

18. Treść wyjaśnień i zmian z dnia 28.06.2022 r. – Część nr 2

19. SWZ po zmianach z dnia 28.06.2022 r.

20. Załącznik nr 2.2 do SWZ – Wykaz parametrów technicznych – hakowiec – formularz nieaktualny

21. Treść wyjaśnień i zmian z dnia 04.07.2022 r. – Część nr 1

22. SWZ po zmianach z dnia 04.07.2022 r.

23. Załącznik nr 2.1 do SWZ – Wykaz parametrów technicznych – bramowiec – formularz aktualny

UWAGA NOWE!!!

24. Treść wyjaśnień i zmian z dnia 07.07.2022 r. – Część nr 2

25. SWZ po zmianach z dnia 07.07.2022 r.

25. Załącznik nr 2.2 do SWZ – Wykaz parametrów technicznych – hakowiec z dnia 07.07.2022 r. – formularz aktualny

26.Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ z dnia 14.07.2022r.

27.Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

28. Informacja, o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

29. Informacja z otwarcia ofert

30. Zawiadomienie o unieważnieniu w Części nr 1

31. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w Części nr 2

32. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia




Dostawa fabrycznie nowych podnośników typu nożycowego oraz masztowego na potrzeby RZUOK w Machnaczu 41a, gm. Brześć Kujawski, w podziale na 2 części

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
  4. Załącznik nr 1a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
  5. Załącznik nr 2 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – formularz oferty
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – projekt umowy
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – wykaz parametrów technicznych
  10. Odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczące treści SWZ
  11. SWZ – zmiana z dnia 09-06-2022r.
  12. Załącznik nr 5 do SWZ – zmiana z dnia 09-06-2022r.
  13. Załącznik nr 6 do SWZ – wykaz parametrów technicznych – zmiana z dnia 09-06-2022r.
  14. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 09.06.2022r.
  15. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia
  16. Informacja z otwarcia ofert
  17. Informacja o wyborze oferty dla części I
  18. Informacja o unieważnieniu postępowania dla części II
  19. Ogłoszenie o wyniku postępowania

Link do miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ee73e26f-e798-4e8f-885c-a1291d211397

Identyfikator postępowania [ID]: ee73e26f-e798-4e8f-885c-a1291d211397

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP




Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku – II POSTĘPOWANIE

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP
  4. Załącznik nr 1a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
  5. Załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – formularz oferty
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – istotne postanowienia umowne
  10. Załącznik nr 7 do SWZ – wzory nadruków na workach
  11. Odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące treści SWZ – 03.06.2022r.
  12. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
  13. Informacja z otwarcia ofert
  14. Ogłoszenie o wyniku postępowania

Link do miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1c147c01-4ede-49f8-9c70-3c1d9ef7bdb7

Identyfikator postępowania [ID]: 1c147c01-4ede-49f8-9c70-3c1d9ef7bdb7

Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: /Saniko_Wloclawek/SkrytkaESP

14. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 30.06.2022 r.